MusicWiki zoekt artiesten / bands die hun biografie op de wiki zetten

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Nouja.. je wil zelf een wiki en een discogs nabouwen in 1 site..

zoals je leest: weinig mensen met behoefte aan een bio-pagina.
en als ze muzikale theorie willen hebben vragen ze het wel hier.. of ze vinden het al op de normale wikki

dus je bouwt iets na, en pakt alleen de overbodige functies. ipv iets vernieuwends..
vandaar de opmerking, op papier is het al matig..

en och, als je je echt geroepen voelt.. een hobby is een hobby.. laat je dus vooral niet tegenhouden..
doe lekker je ding.. maar zit ik op je ding te wachten.. nee.. ik geloof het niet..
en geloof me das helemaal niet erg, niemand zat te wachten op "the threesome at the beach"
terwijl ik dat nogsteeds 1 van de betere platen vind die ik ooit gemaakt heb :) pure boze herrie..
ben er heel trots op :)
 
Totaal overbodig. Ik snap het doel ook niet. Maar zolang je maar lol hebt!
 
Als je nou een Gabber-house wikipedia had gemaakt zei iedereen hoeraaa!
Waar iedereen kan voten op de top tracks uit de jaren 90 enzo, lijkt me leuk.
Vinyl rips voor de massa etc.

Ik bedoel van : er zijn nu 1001 rock radio zenders die de hele dag kots classics draaien.
WANNEER ZIJN DE HOUSERS AAN DE BEURT ??? weg met rock op de radio, ouwe bokken.
 
Wat bedoel je precies? op papier al matig uitzien?
*zucht*


ik mis echt een filter-optie hier op SF die je permanent kan aanzetten, want om één of andere reden laat ik me toch weer steeds verleiden om op deze onzin in te gaan.
Ergerlijk, echt waar.

Ik heb echt geen zin meer in jouw volgende threads waarvan ik nu reeds de topic kan voorspellen:


  • ik heb hier 5 sigarendoosjes, hoe maak ik daar nou het best een synthmaquette van ?
  • welke tool gebruik ik het best voor het maken van een tutorial om mensen met Creutzfeldt-Jakob te leren drummen ?
  • wat is Q ?
  • vanuit welke waveform moet ik vertrekken om Wrong van Depeche Mode na te spelen ?
  • ik heb net een gehakkelde Ensoniq SD-1 gekocht zonder er veel van te kennen. Hoe reinig ik het beste de modwheel ? Heb er 2 minuten geleden Aceton over gegoten. Kan dat kwaad ?
 
*zucht*


ik mis echt een filter-optie hier op SF die je permanent kan aanzetten, want om één of andere reden laat ik me toch weer steeds verleiden om op deze onzin in te gaan.
Ergerlijk, echt waar.

Ik heb echt geen zin meer in jouw volgende threads waarvan ik nu reeds de topic kan voorspellen:


  • ik heb hier 5 sigarendoosjes, hoe maak ik daar nou het best een synthmaquette van ?
  • welke tool gebruik ik het best voor het maken van een tutorial om mensen met Creutzfeldt-Jakob te leren drummen ?
  • wat is Q ?
  • vanuit welke waveform moet ik vertrekken om Wrong van Depeche Mode na te spelen ?
  • ik heb net een gehakkelde Ensoniq SD-1 gekocht zonder er veel van te kennen. Hoe reinig ik het beste de modwheel ? Heb er 2 minuten geleden Aceton over gegoten. Kan dat kwaad ?

Reageer dan niet :) niemand verplicht je om te reageren toch?
 
heb mn bandje erop gezet, op de "echte" wiki kunnen bands zoals de mijne niet terecht omdat we niet belangrijk genoeg zijn dus dan is dit een prima manier. al denk ik dat onze facebook effectiever in het trekken van mensen dan de wiki.
wat mist is idd de grote toevoegende waarde t.o.v. wat er al bestaat. als je antwoord kan geven op de vraag "wat biedt jouw site die de andere sites niet bieden?" dan denk ik dat je een stuk minder negatief commentaar krijgt op het toch positief bedoelde initiatief.
 
heb mn bandje erop gezet, op de "echte" wiki kunnen bands zoals de mijne niet terecht omdat we niet belangrijk genoeg zijn dus dan is dit een prima manier. al denk ik dat onze facebook effectiever in het trekken van mensen dan de wiki.
wat mist is idd de grote toevoegende waarde t.o.v. wat er al bestaat. als je antwoord kan geven op de vraag "wat biedt jouw site die de andere sites niet bieden?" dan denk ik dat je een stuk minder negatief commentaar krijgt op het toch positief bedoelde initiatief.

hey eis, ja ik zag het... :)
Had hem even in de juiste categorie geplaatst, zou je nog even naar de datums van je single releases willen kijken want die code klopt niet helemaal (jij bent extince toch?).
 
nee hoor, ik ben van het wageningse bandje "de Units" die tot zover nog geen single releases gehad heeft en tot zover ook nog geen plekje op het internet heeft. :)
 
misschien een idee om een sectie te maken waarin staat waar mensen hun samples vandaan hebben ?

Bv die heeft samples uit de film matrix gebruikt en die heeft samples van NWA gebruikt :D
Als t f kan met youtube links erbij.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top