'Report' button

BlackEyed

Als nieuwe Digitone op 24 & 25 nov € 500
Lid sinds
19 Maart 2005
Berichten
1.928
Locatie
Uithoorn
Ik stoor me mateloos aan die achterlijke button :r. Nu staat bij elk bericht die klokkenluidersknop. In het incidentele geval dat er iets gerapporteerd moet worden volstaat een mailtje aan een moderator toch?

Dus: weg ermee.
 
Dat ga ik melden!




:D
 
Wat doet die groene smiley daar. Je zit me uit te lachen, he? Zoek je soms ruzie!? Te laat, ik heb lekker al op 'Report' geklikt.
 
Of linksboven, waar nu 'synthforum' staat.. 8o)

Beste plek zou zijn, links van de 'quote' button, en dan gewoon in het blauw.

Dan is het ook gelijk duidelijk dat je een bericht wilt rapporteren en niet een user.
 
Ik stoor me mateloos aan die achterlijke button :r. Nu staat bij elk bericht die klokkenluidersknop. In het incidentele geval dat er iets gerapporteerd moet worden volstaat een mailtje aan een moderator toch?

Dus: weg ermee.

Wie zegt dat de knop alleen bedoelt is als klokkenluiders knop? Er staat "Report" en dat kan alles zijn van een klacht tot het melden van een probleem of wat dan ook.
Je kunt altijd meteen het meest negatieve denken als je iets ziet en je daar aan gaan irriteren maar daar is totaal geen reden voor.

Het kan dus zeker gebruikt worden als "klokkenluider" knop en dit is voor een deel ook zeker de insteek. Moderators kunnen nu eenmaal niet overal tegelijk zijn en forumleden zijn onderling niet altijd het voorbeeld van respect en beleefdheid.

Echter kan ik je garanderen dat er heel weinig gebruik wordt gemaakt van de knop om daadwerkelijk te "klokkenluiden". En wat dan nog als dat wel gebeurt? Als iemand zich misdraagt en een moderator heeft het niet gezien is het toch alleen maar positief dat iemand dat onder de aandacht brengt?
 
Tot zover de studie naar kleurgebruik :)

(Die knop zat er al sinds 2006 in, is sinds dit weekend van kleur veranderd. Met succes dus :))
 
Dat ding links ervan valt me nu ook pas op, die is wel handig: "copini is nu online"

Maar hij viel mij ook ineens meer op dan eerst. Rood werkt wel ja :duivels:

Is het niks om er eentje bij te zetten: "chat"
 
Tot zover de studie naar kleurgebruik :)

(Die knop zat er al sinds 2006 in, is sinds dit weekend van kleur veranderd. Met succes dus :))

:dubbel:
 
Of iets een succes is hangt van je doel af, wil je dat de knop meer opvalt, dat is gelukt, wil je dat de knop met de layout breekt en tot irritatie leidt? Dat is ook gelukt.

Nog beter zou misschien zijn om van het woordje report een uitroep teken te maken en hem dan links van de quoteknop te zetten en in de zelfde kleur uiteraard.
 
Weer een typisch synthforum probleem he. Het forum werkt te goed.

Nog beter zou misschien zijn om van het woordje report een uitroep teken te maken en hem dan links van de quoteknop te zetten en in de zelfde kleur uiteraard.

Naar rechts: nee (heeft niets te maken met reageren op een discussie als in quote/quote+/reply)
Uitroepteken? kan wel handig zijn...
icon-report-error02.png
 
Tot zover de studie naar kleurgebruik :)

(Die knop zat er al sinds 2006 in, is sinds dit weekend van kleur veranderd. Met succes dus :))

Ik vond dat lichtblauw toch echt beter. Ik snap wel dat je hem rood heb gemaakt, aangezien mensen het vaak niet kunnen vinden. :)
 
Ik zie het probleem niet zo eigenlijk...
 
Wie zegt dat de knop alleen bedoelt is als klokkenluiders knop? Er staat "Report" en dat kan alles zijn van een klacht tot het melden van een probleem of wat dan ook.
Je kunt altijd meteen het meest negatieve denken als je iets ziet en je daar aan gaan irriteren maar daar is totaal geen reden voor.

Het kan dus zeker gebruikt worden als "klokkenluider" knop en dit is voor een deel ook zeker de insteek. Moderators kunnen nu eenmaal niet overal tegelijk zijn en forumleden zijn onderling niet altijd het voorbeeld van respect en beleefdheid.

Echter kan ik je garanderen dat er heel weinig gebruik wordt gemaakt van de knop om daadwerkelijk te "klokkenluiden". En wat dan nog als dat wel gebeurt? Als iemand zich misdraagt en een moderator heeft het niet gezien is het toch alleen maar positief dat iemand dat onder de aandacht brengt?


Let op: Gebruik dit formulier ALLEEN om spam, reclame en kwalijke (kwetsende, ruziezoekende of beledigende) berichten te melden.
Ik zie het even niet.
Je mag hem dus NIET gebruiken als je op bijvoorbeeld de marktplaats je titel wilt aanpassen?
 
Als je een titel wilt veranderen kun je ook aangeven in die verkoop thread.
Verder, zoals je zegt.

Ik heb dit knopje liever ook wat duidelijker ,zodat deze alleen voor kwalijke berichten gebruikt word.
Nu heb je af en toe wel eens dat [beginnende] leden denken hiermee een topic starter een p/b/mail te kunnen sturen.
Krijg je dus als moderator een bod op een aanbieding in de inbox.
 
Als je een titel wilt veranderen kun je ook aangeven in die verkoop thread.
Verder, zoals je zegt.

Ik heb dit knopje liever ook wat duidelijker ,zodat deze alleen voor kwalijke berichten gebruikt word.
Nu heb je af en toe wel eens dat [beginnende] leden denken hiermee een topic starter een p/b/mail te kunnen sturen.
Krijg je dus als moderator een bod op een aanbieding in de inbox.

haha, dat is dan inderdaad niet zo mooi*D
 
..., wil je dat de knop met de layout breekt en tot irritatie leidt? Dat is ook gelukt.

...


:dubbel: Waar mensen zich niet allemaal druk om maken...

Een roodgekleurd mini-'knopje' op een website en dat irriteert..
Ben benieuwd wat iemand die net na een paar dagen onder het puin vandaan gehaald wordt door een natuurramp en enkele ledematen niet meer fatsoenlijk kan gebruiken daarop zou zeggen...

:bekdicht:
 
Ben benieuwd wat iemand die net na een paar dagen onder het puin vandaan gehaald wordt door een natuurramp en enkele ledematen niet meer fatsoenlijk kan gebruiken daarop zou zeggen...

"Wil je gvd niet meer zo hard op het rode Report knopje klikken??!!"
 
:dubbel: Waar mensen zich niet allemaal druk om maken...

Een roodgekleurd mini-'knopje' op een website en dat irriteert..


:bekdicht:

Hoe kom je er bij dat ik me er druk om maak?

Ik maak wel eens een website en dan zijn dit het soort dingen waar je oa een beetje op let, als je het dan toch verandert, waarom dan niet gelijk goed.

Dat een rode knop tot irritatie kan leiden bljikt uit de eerste post van dit topic.

Ben benieuwd wat iemand die net na een paar dagen onder het puin vandaan gehaald wordt door een natuurramp en enkele ledematen niet meer fatsoenlijk kan gebruiken daarop zou zeggen...

:bekdicht:

Waarschijnlijk zou zo iemand het weinig kunnen interesseren, maar dan moet je ook eerlijk zijn en het hem een paar dagen later nog eens vragen..! ;)
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top