No response midi trinity

korg trinity

Nieuwkomer
Lid sinds
27 Maart 2010
Berichten
15
Goededag Iedreen

Ik heb een korg trinity en ik probeer zelf dingen uit te zoeken , en gisteren zijn al me tonen weg van me syn ,
Probeer ik ze weer erop te zetten met midi kabel en progama trinitro,maar wanner ik iets wil zenden krijg ik een bericht met (no response from trinity) me kabels zitten er goed in
En midi uit doet het wel ,

Heb ook enter hold 7 en power on gedaan dan krijg je z'n lijst en daar staat ook midi eror step 1 ,
Weten jullie hoe dit kan en hoe k weer alles goed kan krijgen

Alvast bedankt
 
Is er een reden om niet gewoon van floppy te laden ?

Trinitro werkt bij mijn windows comp niet meer (volgens mij al niet meer na windows 98, kan me vergissen)

groetjes,

Vic
 
Had Velde jaar ook gedaan met trinitro toen had ik ook Windows 7 of Vista toen lukte het ook
En heb geen pc meer met
Floppy drive dus zou mijn god niet weten hoe het nu moet
 
Maar zoals k al zei ik las bij me Chek list (hold 7 enter) dat er midi eror step 1 stond dus denk dat er wat met me midi input is maar weet echt niet wat ,en ik hen geen floppy drive meer dus ,als het echt moet met
Floppy of windows 98 dan heb ik nu niks aan me korg ???
 
Hmm maar als het zip is doet die midi het wel dan ?
Of via floppy ? Maar dan moet k iemand zoeken die nog een oude pc heeft
 
Unzippen ...

Oooaaahhh.


begrijp wat je bedoelt maar ik heb geen pc met diskette meer , dus dan moet het toch alleen via midi...? ale pcg bestanden heb ik al alleen als ik wil verzenden reageerd het niet , maar het lapje van me midi kabel brand wel ,
 
Back
Top