Mac vind MIDI Express 128 niet

Eurynom3

Ouwe rot
Lid sinds
29 januari 2009
Berichten
2.320
Locatie
Katwijk
Ik heb een Motu midi express 128 gekocht (http://www.motu.com/products/midi/128). Zojuist de driver geinstalleerd op mijn Mac. Hetgeen wat je daarna moet doen is naar audio / midi configuratie gaan, hem scannen en dan toevoegen. Als ik scan vind hij hem niet. Wat kan ik hieraan doen? Hij hangt met een usb kabel aan de computer..
 
Ik heb een AMT8 icm mac, de AMT was bij mij in het begin ook niet zichtbaar in de audio/midi configuratie. (ik had geen driver) maar Cubase zag 'm gewoon en werkte er ook prima mee. (Later heb ik op internet een keer een driver gevonden voor mac os 10.5, nu ziet ie 'm ook in de audio/midi configuratie.)
Ik neem aan dat je wel hebt gekeken of er een nieuwere driver beschikbaar is? Meestal geeft Motu geen configuratie problemen op mac...
 
Ik heb een AMT8 icm mac, de AMT was bij mij in het begin ook niet zichtbaar in de audio/midi configuratie. (ik had geen driver) maar Cubase zag 'm gewoon en werkte er ook prima mee. (Later heb ik op internet een keer een driver gevonden voor mac os 10.5, nu ziet ie 'm ook in de audio/midi configuratie.)
Ik neem aan dat je wel hebt gekeken of er een nieuwere driver beschikbaar is? Meestal geeft Motu geen configuratie problemen op mac...

Bedankt voor de tip :okdan: Op de MOTU site heb ik de laatste drivers gedownload en geinstalleerd. Mac herkent hem nu wel.
 
Back
Top