Clavia belooft nieuws op de NAMM 2011

alweer een piano-ding, ze melken het wel uit zeg. nu nog eentje met ingebouwde luidsprekers en weer een primeur...

tijd voor een G3 of ultimate lead/wave
 
Verder dan dit kan het volgens mij niet echt uitgemolken worden, je hebt nu alle mogelijke combinaties.

Als ik zo wat rondlees zijn er toch nog gebruikers die de zotste dingen vragen: C2 met samplefunctionaliteit etc. Zo'n dingen lijken me compleet naast de kwestie van de oorspronkelijke doelgroep van het ding.

Maar inderdaad, er mag nu inderdaad wel eens een (ver)nieuw[e(n]de) synth volgen ...
 
Jammer maar wel logisch dat Clavia niet met een G3 uitkomt. Ook jammer dat de G2Demo versie niet als werkzame plugin is uitgebracht. Wel te begrijpen omdat de overschakeling van de NM/Micro naar G2 moeilijk verliep. Geen pluggin is meer het beleid van de company, only hardware(met of zonder editor). Ook minder kans dat het gekraakt word. Ik had tijd geleden wel Tomas gemaild met het idee om een modular systeem met harware matrix panel, analoge reverb en speakers voor elkaar te krijgen. Zeg maar een poor man's Synthi. Zijn antwoord was dat hij niets mocht zeggen over nieuwe ontwikkelingen. Hopelijk volgend jaar dan.
 
;{ Nord Lead 4 of Nord Wave 2 had ook leuk geweest..


A ja, aan de andere kant: gelukkig komt er niet veel leuks uit, scheelt weer €'s en ruimte... :D
 
Er is een selecte markt voor de NE3HP, waarvan men verwacht dat die snel zal aanslaan. De transporteerbaarheid [P] is behoorlijk beter dan de Stage.

Wat de NordLead betreft, nu 16 jaar in productie: een record! Daar willen ze de 20 jaar mee halen.

NordLead draaien ze het langste, NordModular Micro is hun best verkochte synth qua aantallen, echter, die twee samengenomen halen bij lange na de cijfers van de Stage/Electro niet...

Wout
(Waar ging het fout...?)
 
Back
Top