The Final Countdown: Minimoog Model D Production Ending

Ben het met je eens maar ik doel louter op het feit dat Moog Music geen Poly's maakt en daar ook geen ervaring in heeft. Niet dat je die ervaring niet kunt kopen oid maar op de memorymoog en de polymoog na is alles monofoon. En dan heb ik het niet over de parafonische modus op de Sub37 want dat is niet echt polyfoon.

Maar de tijd zal het leren.

De Voyager en de Phattys kon je toch poly-chainen als je er meerdere kocht? Doe dat in 1 grote doos, bam klaar polysynth. Ze hebben er dus al meer dan 10 jaar ervaring mee.
 
De tijd is natuurlijk wel vooruitgegaan , dus poly zou wel mogelijk zijn
Met expandable voices ...!
Ga maar alvast sparen , wat een leuk idee
Met die workstatt dacht ik er al een beetje aan , cheap en toch moog
 
Ik wil alleen een memorymoog in een lamm jasje met rudi.
 
Een Moog poly, interessant hoor! Volgens mij is er nog zát ruimte in het segment "polyfoon en vet" anno 2017.



Kijk een Corolla is gewoon een Korgje op vier wielen, onverwoestbaar voor nog niet de helft van de prijs! :okdan:

Maar aan een Mercedes daar is op bepaalde plekken gewoon meer geld besteed en dat merk je wel. Wellicht is een Mercedes ook wel wat overpriced, ik heb er nog nooit een gereden maar ik merk wel dat een wat luxere / duurdere auto meestal ook wat beter voelt, mooier er uit ziet qua afwerking, de versnellingspook is wat soepeler, het deurtje zegt op een mooiere manier klik.

Allemaal nutteloze informatie als je vraag alleen is hoe en of je van A naar B komt natuurlijk.

Van a naar b op 200 meter wel ja. Maar bij 500+ km is dat opeens een andere zaak.

Staat mij nog een uitspraak in het geheugen van iemand in de audio wereld. Ik dacht SSL.

Je kan met een lelijke eend naar Parijs maar in jaquar is dat een compleet andere ervaring.

Of iets in die trant
 
De Voyager en de Phattys kon je toch poly-chainen als je er meerdere kocht? Doe dat in 1 grote doos, bam klaar polysynth. Ze hebben er dus al meer dan 10 jaar ervaring mee.

En die poly phatties klinken dik!

Er is een filmpje van met marimba geluid op YouTube. Dat klinkt zo rijk, vol en vet.
 
En dat ligt perfect in lijn met "expandable voices". Die techniek hebben ze echt al jaren in huis dus het zou best kunnen dat ze dat nu in een polysynth proppen.
 
Van a naar b op 200 meter wel ja. Maar bij 500+ km is dat opeens een andere zaak.

Staat mij nog een uitspraak in het geheugen van iemand in de audio wereld. Ik dacht SSL.

Je kan met een lelijke eend naar Parijs maar in jaquar is dat een compleet andere ervaring.

Of iets in die trant

Bij mixing desk ssl snap ik dat wel maar bij instrumenten niet. Door Parijs scheuren in een ami 6 lijkt mij leuker . Met een Jaguar had je netzogoed de tgv kunnen nemen.
 
Back
Top