Kan ik Edirol UR-80 gebruiken bij Logic Studio?

Eugeneji

Ingeburgerd
Lid sinds
20 februari 2008
Berichten
44
Hallo allemaal,

ik kan een Edirol UR-80 overnemen van iemand, alleen mijn vraag is...kan ik hem als controller gebruiken bij mijn Logic studio?
IK was namelijk opzoek naar iets dat ik me muis en toetsenboard kon vervangen zoals Mackie universal controller of andere controllers...nu krijg ik dit aangeboden...

wat raden jullie mij aan om dit toch over te nemen of koop ik dan iets wat ik helemaal niet nodig heb voor me homestudio?

alvast bedankt!
 
Prijs maakt niet veel uit maar het gaat er om dat ik in Logic studio wat ik nu heb zelf muziek kan spelen en opnemen en wil graag niet meer met de muis en toetsenboard werken maar alles via een controller doen dus harde zetten zachter zetten...meer galm of verbe of echo en wat ik ervan ken is dat ik beide apparaten niet ken dus heb ook nooit mee gewerkt heb altijd muis en toetsenboard gebruikt en vind dat niet echt handig om mee te werken!
Wat raad je mij aan van deze 2 apparaten moet ik een CME bistream 3x nemen of toch Edirol UR-80?
 
De CME bistream 3x ius meer gericht op enkel controller toestanden.
De Edirol UR-80 is meer een combinatie van controller en audio-kaart (met beperkte audio ingangen).

Voor wat jij wil doen is de CME bistream 3x veel beter geschikt, hoewel ik de
kwaliteit van dat ding niet ken (Edirol behoort tot de beter midden klasse n.m.i.).
Anderzijds kan aan zo'n controller niet zoveel misgaan, het werkt of werkt niet :)

Nog een opmerking en/of tip :
bestudeer eens het verschil tussen encoders en draaiknoppen !
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top