Ipad in de studio

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.


Version SoundPrism 1.1:

The virtual keyboard now displays note names
Improved sounds
Drastically reduced download size
It's a universal app, so it works on iPhone and iPad
Recording function
Song sharing via email
 
features.jpg


http://www.ikmultimedia.com/iklip/features/

:okdan:
 

Attachments

  • 040-iklip-amplitube.jpg
    040-iklip-amplitube.jpg
    33,3 KB · Bekeken: 81
  • 050-iklip-groovemaker.jpg
    050-iklip-groovemaker.jpg
    34 KB · Bekeken: 84
  • 060-iklip-score.jpg
    060-iklip-score.jpg
    32,9 KB · Bekeken: 84
  • 070-iklip-karaoke.jpg
    070-iklip-karaoke.jpg
    32,4 KB · Bekeken: 75
huh, ik heb vanaf dag 1 de spelcheck uitstaan...

settings > keyboard > auto correction off

:halleluja
ga het zo gelijk proberen!
 
de iMS20 is in de app store te krijgen nu en is echt retevet! kon al bijna niet stoppen ermee te spelen, zeer uitgebreide sequencer met erg veel sporen, effecten, kaoss pads, mixer realtime recording etc... met afstand de beste muziekmaak app tot nu toe.
 
Het is hier ondertussen wel duidelijk waar de eindejaarsuitkering aan wordt uitgegeven. Niet alleen vanwege de muzikale mogelijkheden overigens. In verscheidene interessegebieden biedt de iPad interessante mogelijkheden voor mij.
Deze MS20 app vind ik wel erg aantrekkelijk. Nu de rest van de Legacy collection nog.


groet

Tom
 
Heel even met de iMS-20 gespeeld. VET!
Ooit had ik al die Korg hardware (MS10,20,50 SQ10) dus het doet allemaal heel vertrouwd aan. Erg goed omgezet naar de iPad. Ook de drumsounds zijn 'analoog', dus volledige vrij te maken, geen samples. En dan nog twee Kaosspad achtige effecten...

Erg, erg goede app. De iElectribe was leuk, maar de iMS20 is super.
Nu nog een iMonoPoly, dat blijft toch wel mn favoriete Korg.
 
Ik wacht geduldig op de aaaj-moog om geamuseerd de battle te kunnen aanschouwen tussen de vingeraars en de geluidspuristen. Oh boy, dat wordt fun.

Ik herken trouwens iets Freudiaans in het succes van de iPad: een nostalgie naar het spelen met vingerverf. (of in vroeger stadium met sch... nee, das te vies 8~)
 
Ooooooh, die iMS-20 is echt GENIETEN.
Laatste keer dat ik zoveel pret had op de bank is lang geleden...}:|
 
Ooooooh, die iMS-20 is echt GENIETEN.
Laatste keer dat ik zoveel pret had op de bank is lang geleden...}:|

Het is weer feest :okdan: geweldige app
 
Ik heb er laatst met 1 zitten spelen en toch snap ik die I-pad niet he...racen gaat beter op de x-box, mijn computer is een betere DAW, mijn laptop een betere tekstverwerker en een boek is een beter boek :P

Nee, sommige apps zijn wel grappig, maar ik snap die hype niet..leg eens uit? :)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top