Russische synth - Polyvox

Inderdaad best opvallend dat dat eigenlijk nergens voorkomt. Best wel een open deur. De nieuwe DSI dingen kunnen het volgens mij wel, dacht ik.

Maarja. Dan zit je wel weer aan de DSI, dat moet je dan ook weer willen.
 
Sequential Prophet VS heeft ze ook.
 
Ik heb mijn Polivoks nu 2 jaar maar gebruik hem bijna nooit. De geluiden passen gewoon niet in de muziekstijl die ik maak. Ik maak meer 'Smooth sounding'- muziek en de Polivoks klinkt rauw, bruut & Agressief. Ik zit er aan te denken om hem te koop te zetten binnenkort want voor zo'n apparaat is het zonde dat hij nu stof staat te happen.
 
Ik blijf dit een van de charmantste synths vinden. Heb er 1 keer op mogen spelen (vond 'm juist vrij goedkoop aanvoelen, helemaal plastik) en zou er uiteindelijk wel een willen. Jammer dat ik geen cent te makken heb :D
 
In mijn mening een van de vetste analoge synths in zijn klasse.
Maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk.
Als ik ooit de kans krijg er een te kopen, zal ik dat zeker doen.
(dit is geen te koop gevraagd bericht)
 
Ha, welke klasse :)
De radioactieve Russische monosynth klasse !
Is niet vet klinkend hoor, schreeuwen, squeelen, untamable piepende oren synth. Misschien lang niet altijd makkelijk en praktisch bruikbaar maar dat lijkt mij ook te gelden voor modulaire spullen.
 
Klasse, alsin synths die vergelijkbare hoeveelheid oscs/modulatie/keys/filter wat dan ook heeft.
Iedereen heeft andere doeleindes voor synths, maar ik vind het mooi als mijn mono/analoge synths een flinke bak herrie kunnen produceren. Dus in dat geval zijn we het misschien wel met elkaar eens over de klank. :D
 
Back
Top