Food For Woofers

Johndoe11

Gedeactiveerd account
Lid sinds
10 augustus 2008
Berichten
12.489
eens aan het experimenteren geweest met sublaag, leuke test voor subwoofers :D
 
Hmm, heb geen woofer op mn oordoppen, dus heb ik m even op mn stick gezet, zodat ik m even in de auto kan luisteren :)
Klinkt over de doppen alvast lekker!
 
attachment.php

:D

de track is wel geinig (qua dit genre dan), niet dat ik het persoonlijk geweldig vind maar dat doet niet te zake nutuulk...
 

Attachments

  • frusty.jpg
    frusty.jpg
    25 KB · Bekeken: 50
Hoe lage frequenties heb je gebruikt? Net in de auto geluisterd. De beat klinkt wel lekker, hoewel ik ze lager heb gehoord.
Of er nog tonen zijn die nog lager zijn... Wellicht worden ze door mijn subfilter weggefilterd als ze onder de 10 hz zitten...
 
als het onder de 10 hz zit, dan hoor jij het toch niet :) weggefilterd of niet...
 
zit highpass op 30hz dat trekken de meeste systemen nl al niet meer
en dat zit al in het ratel en voel bereik, de punch zit normaal zo rond de 80<>120hz
 
hoewel ik ze lager heb gehoord.

ik denk dat het ook te maken heeft met dat hij wat moeite in de synthese van het basgeluid heeft gedaan. een kale sinus geeft de laagste 'sensatie', dit geluid is wat geraffineerder maar wordt daarom ervaren als minder laag. 't is ook niet echt mijn stijl, maar het klinkt mij goed.
 
klopt als je met MaxBass extenders e.d. gaat werken.
ging mij hier puur even als test om de subtiele sublaag druk en diepte tussen de geluiden.
 
ik zou die dikke akkoorden van in het begin misschien wat sneller en vaker op de achtergrond gebruiken, zit de rest soms een beetje in de weg naar mijn gevoel
 
Back
Top