sadà\exposadà - Defining Borders For The Absolute

vink

atropos-krans-os
Lid sinds
7 juni 2013
Berichten
4.471
Locatie
de meest diepteloze stad van dit kale land
sadà\exposadà - Defining Borders For The Absolute

een eerste versie, heb 2 weken presets gemaakt voor u-he zebra2, en nu eens gebruikt, samen met basimilus iteratus (ook wat presets voor gemaakt).

een WIP dus, nog lang niet uitgewerkt. maar het is eens fijn om weer iets snel neer te zetten. binnen 20 minuten of zo. goed veel voorbereiding, de presets, zelfs de wave"forms" van zebra2 handmatig..

eens leuk om een rudimentaire versie neer te zetten en met een lekker irritante kick, drums zijn er weer eens bij.

dezelfde link wordt ge-update, en kondig dat ook aan..

2 x u-he zebra2
1 x basimulis iteratus

nog heel simpel. kan nog alle kanten uitgaan.

 
Vind dit al erg goed in elkaar steken.
Sferisch en gelaagd.
dank, wederom, jeroen!

Mooie basis, lekkere bizarre geluiden. Jij had Zebra gekocht, ik Diva. Ben momenteel zwaar onder de indruk van Diva, jij ook van Zebra?

ik ben eveneens zwaar onder de indruk van zebra2 (en heb ook ZebraHZ erbij gekocht). bizondere synthese mogelikke. zie het haast als een eksiprementele synth.

en dank, je de bizarre geluiden zijn puur Zebra2 (ook hoe je ze speelt, verandert het karakter), normaal zou je heel wat soft modules aan elkaar moeten koppelen.. wat ook lekker blijft en toch weer andere resultaten levert.

de synthesis van Zebra2 is waarom ik m heb gekocht, ik val daarvoor, de mogelikheden. van 1 oscillator. de zebralette is gratis, kun je al zien, wat 1 oscillator doen kan.

diva is 4 in 1, ja, inderdaad, lijkt me ook zeer bizondere synth, maar ik heb genoeg vintage mogelikheden, die ik zeer goed kan gebruiken, in thuis, ben, ik via soft modulars tevens.
ik ga nu veel meer de richting van soft synths, die louter als soft synths zijn gemaakt. dat was al een tijdje bezig. ik ben begonnen met louter vintage synths, de v collection en korg collection..

goed. de bizarre geluiden, als je goed luistert komen er bijna stemmen naar boven, iets wat vaker bij mij voor komt. gelukkig geen stemmen in mijn hoofd, in mijn sounddesign... wat wil dat zeggen? :D
 
Back
Top