loopje

Jaja klinkt lekker. 8)
Heb geen idee wat voor style, zal lekker belachelijk klinken, maar ik zelf noem dat oldskool clubhouse o.i.d.
In ieder geval net als je vorige track, hou ik veel van deze soort sound en muziek.
Vroeger luisterde ik graag op de radio naar dit soort muziek (toen op 538 at night enzo.. live dj sets en alles in clubs, heel anders dan tegenwoordig).
Daardoor in combi met harddance en meer kreeg ik veel interesse om zelf muziek te maken.
Pas een tijd later ook echt gedaan actief gaan doen hoor..
Ja, heel leuk dus dit. :D
 
Ik vind het leuk. Loopt als een trein en mooie geluiden gemaakt/gevonden. Klinkt wel dof maar de algehele feel mag ik wel.

Aldus Evert
 
Oei, het klinkt op zaterdagochtend toch weer heel wat anders dan op 'n vrijdagavond! Ik ga er nog ff aan sleutelen.. :-D
 
Het muziekje is weer offline! :-P En ik ga weer vakantie vieren van dit forum. Hoe komt het toch dat ik hier positieve reacties krijg en dat mijn vrienden en kennissen me muzikaal als een hopeloos geval zien? :S
 
Het muziekje is weer offline! :-P En ik ga weer vakantie vieren van dit forum. Hoe komt het toch dat ik hier positieve reacties krijg en dat mijn vrienden en kennissen me muzikaal als een hopeloos geval zien? :S

Denk aan het volgende:

1) Eerst, als je je nummers zelf leuk vindt, dan is het belangrijkste. Wees niet te afhankelijk van wat je vrienden zeggen, zij zijn helemaal niet bezig.

2) Het gebeurt meestal het omgekeerde: grote hits van grote sterren die iedereen wil keer op keer horen zijn vaak juist de nummers die de artiesten zélf haten.

3) Zie het SF als bron van informatie en leuke uitwisseling van synth-freaks, soms kun jij wat meesterwerken hier vinden maar over het algemeen zijn de meeste van ons allemaal amateurs-leerlingen in het vak. Vergeet niet dat we naar het SF leven ook een ander leven hebben en zitten niet dag en nacht te wachten naar reacties op onze kunstjes.

Succes verder :okdan:
 
Deze vind ik minder dan de vorige 2, inclusief die verwijderde dus.
Wel leuke ritmische dingetjes.
Maak je muziek zoals je wil, ga niet af op wat die en die ervan vind.
Luister naar kritiek en probeer je zelf steeds wat nieuwe foefjes aan te leren en ga verder ook met wat je al kent. Het vind vanzelf een plek allemaal. Niet zo negatief doen......
Het gaat om de fun die je hebt en ook dat je met de tijd steeds meer kan en weet, imo.
Dit stukje van je klinkt veels te lo-fi.
 
Het muziekje is weer offline! :-P En ik ga weer vakantie vieren van dit forum. Hoe komt het toch dat ik hier positieve reacties krijg en dat mijn vrienden en kennissen me muzikaal als een hopeloos geval zien? :S

omdat ze waarschijnlijk alleen naar bekende dj luisteren. en geen tijd willen vergallen (tijd is geld geld speelt geen rol) aan nieuwe muziek. bla bla andere interesse muziek stijl. heb je muziek niet geluisterd. dus ver kan ik er weinig mee.
 
best lekker inderdaad.. Hoewel ik het na 2,5 minuut wel gehoord had.. 6 minuten hetzelfde akkoord is wat mij betreft te lang.. Maar ik ben dan ook eigenlijk (klassiek) pianist in hart en nieren, dus trek je daar niets van aan.. ;)
 
Zucht!! Al de sporen (36) zijn alweer gevuld... Maar ik wil er nog meer bij! :S
 
Back
Top