track van Bobaphat

Ik ben niet helemaal tevreden over het intro, en de drumsound,,, ik ben wel blij met dat schrale leadsoundje,,, wap wap wapwap.

Ik heb dit nummer aan iemand van Rushhour laten horen maar hij vond het niet veel geloof ik.
 
Hij is echt gaaf. Lekker afwisselend.

Eén ding en dat is die snare. Die valt me best wel op. Zelf zou ik daar wat hoog bij weggedraaid hebben. Maar zeker lekker gemixed. :)
 
Goed nummer.

Ik zit effe door koptelefoon een aantal keren kritisch te luisteren.
Het stereoeffect, das best apart. De stemmen zijn bijna elemaal naar links gepanned, maar echt storend is het niet.
Dat het hoge geluidje met korte decay is mij iets te bewegelijk.

Wat betreft de intro, je bent er zelf niet helemaal tevreden over.
Je zou de de beat er iets later iin kunnen gooien dan gelijk op de eerste tel.
En misschien kan je de basvariatie die bij 0.47 begint iets eerder laten komen.

Vanaf 2.14 komt er echt een heel relax stuk. Die twee geluiden die er dan inkomen
had ik best wat langer willen horen of later nog maals terug laten keren.
Zo rond 04:32 had ik graag de bassline weer gehoord en of dat stuk waar ik het in de vorige regel over had.

Over het algemeen ben ik dus best tevreden :)
 
Sander is ook altijd zo complimenteus,,,,

Bewegelijk???? Zegt iemand die de hele dag met zijn 303 zit te spelen
:kont:


Beter haal je de volgende keer effe grolsch als ik langs kom hee
 
Ja maar die 303 hoor ik dan wel uit beide speaker even hard.

Nee, wat ik bedoel is dat als je em door koptelfoon beluistert,
het heen en weer gaan van dat ene geluid iets te erg is naar mijn smaak.
Gewoon over de speakers valt dat niet op.

:r :kont:
 
Gnagna:peukie:

ik heb mijn nummer nog nooit op een koptelefoon gehoord, ik heb er namelijk geen.
volgende keer maar even pmen deze crap.
 
The page you are attempting to access has been removed because it violated Angelfire's Term of Service

Niet schieten, ik heb dat niet gedaan!:engel: Wel jammer....wil 'm wel even horen.
 
Klote zeg, zal proberen iets anders te vinden. Ik vraag me af welke regels ik geschonden heb. Die site is pas een dag oud,,,,
 
Shit ik kan em ook niet effe als bijlage hiero op DSF plaatsen, want daarvoor is mp3tje te groot :(

Ik haat echt al die gratis webspace providers.
 
nou lekker weer hoor . .zit ik hier lekker brak te wezen denk ik ja !!

ken ik hem niet luisteren :(
 
er wordt aan gewerkt hoor,,

en uhhh laat die verwachtingen niet te hoog oplopen, anders kan het alleen nog maar tegenvallen=)
 
Origineel geplaatst door bobaphat
er wordt aan gewerkt hoor,,

en uhhh laat die verwachtingen niet te hoog oplopen, anders kan het alleen nog maar tegenvallen=)

Inmiddels wachten wij op de wereldtrack van bobaphat, de track die alle andere overbodig zal maken, die de hedendaagse muziek zal herdefiniëren, de track waar men over 50 jaar nog over spreekt en die het succes van de Beatles zal doen verbleken. Zo, veel hoger kan de lat niet liggen denk ik.:D Durf je nog bobaphat? hehe:duivels:
 
Origineel geplaatst door Hazes
Inmiddels wachten wij op de wereldtrack van bobaphat, de track die alle andere overbodig zal maken, die de hedendaagse muziek zal herdefiniëren, de track waar men over 50 jaar nog over spreekt en die het succes van de Beatles zal doen verbleken. Zo, veel hoger kan de lat niet liggen denk ik.:D Durf je nog bobaphat? hehe:duivels:

does it work in europe ?

or do I need a friggin' adapter ? :D

maar ik wil zeker die jazz-invloeden horen want anders ... :W

:duivels:
 
Back
Top