Field Recorder, Hoe en Wat?

Ziet er goed uit die apparaatjes van Zoom, bedankt voor de tip!

Had zelf niet snel bij Zoom gekeken, heb in het verleden 'niet zo goede' ervaringen gehad met hun effect-units.
 
Heel erg bedankt iedereen! Toevallig heeft een huisgenoot van me ook de H2 (de oudere versie met usb 1.1 ofzo :D) dus ik heb net maar even op een advertentie gereageerd van een H2tje. Morgen zal de knoop wel doorgehakt zijn. :)
 
oké, verbazingwekkend dat niemand de Edirol R-09Hr noemt. Ik heb toen ik een fieldrecorder ging aanschaffen ontzettend veel fora afgezocht en demo's geluisterd van bands / orkesten die met 10 verschillende recorders zijn opgenomen en daar kwam toch de Edirol en de Yamaha (weet niet welk type) het beste naar voren.

Edirol heeft overigens een tijdje terug op de Musikmesse een goedkopere dan R-09Hr uitgebracht. Misschien ook de moeite waard.

just my 2 cents.

excuses, ik zie even te laat dat je 150 euro budget had. :-)
 
Zo, vandaag mn zoom h2tje binnen gekregen. Nog wel een mooie deal weten te sluiten ook; demo model met 1 gig kaartje en windfilter (etc etc) voor 140,- inclusief verzenden :W
Net even mee zitten pielen en ik ben, net als velen hier, zeer tevreden. Heel erg bedankt iedereen!

oké, verbazingwekkend dat niemand de Edirol R-09Hr noemt. Ik heb toen ik een fieldrecorder ging aanschaffen ontzettend veel fora afgezocht en demo's geluisterd van bands / orkesten die met 10 verschillende recorders zijn opgenomen en daar kwam toch de Edirol en de Yamaha (weet niet welk type) het beste naar voren.

Edirol heeft overigens een tijdje terug op de Musikmesse een goedkopere dan R-09Hr uitgebracht. Misschien ook de moeite waard.

just my 2 cents.

excuses, ik zie even te laat dat je 150 euro budget had. :-)

Toch bedankt voor de moeite! :okdan:
 
Zit er nog verschil in geluidskwaliteit bij afspelen ? Ik wil graag een edirol of zoom kopen, maar wil hem voornamenlijk ook gebruiken om mijn instrumentalen af te spelen als ik ergens ga rappen.
Zijn deze apparaten daar ook gescchikt/handig voor ? Kwa geluid en gebruik ?
 
en als je iets serieuzer wilt opnemen koop je gewoon een Sound Devices 702 en DPA omni's :D werkt heerlijk! maargoed, dan zit je in een iets andere prijsklasse :P
 
en als je iets serieuzer wilt opnemen koop je gewoon een Sound Devices 702 en DPA omni's :D werkt heerlijk! maargoed, dan zit je in een iets andere prijsklasse :P

Precies, wat Ben zegt. ;)
 
Back
Top