Hoofdtelefoon voor on-the-road als vervanging monitor speakers?

Jij weet toch wel welke koptelefoons hier geliefd zijn? Zoals de BeyerDynamic DT990 enzo en die AKG serie, zolang ze maar half-open zijn. Daarnaast is het gewoon welke jij lekker vind zitten/werken. Bij feedback hebben ze een heel rack hangen, uiteindelijk ga je waarschijnelijk gewoon voor diegene die hier altijd worden aangeraden.
 
Ik blijf zelf de HD-25 nogsteeds te gek vinden. Heb ook een DT-770 en 990Pro maar grijp vaak terug naar de HD-25
 
De standaard bij bijna alle goede geluidstechnici...en ligt eraan wat je doet on-the-road. Ik ga geen dikke mix-sessie doen on the road. Met opname kan je zelfs gainen zonder koptelefoon. Je moet toch ook vooral lekker kunnen werken dan en eerlijk...moet je lekker op KRK monitoren werken thuis, die zijn eerlijk.
Nee hoor, eerlijkheid is verwaarloosbaar bij 'top' koptelefoons. Is toch altijd een tijdelijk alternatief voor je monitoren dus prioriteit is lekker wegluisteren in combi met redelijk recht...en redelijk recht zijn ze allemaal
 
Die Beyer Dynamic DT990 zitten in ieder geval een stuk comfortabeler dan de Sennheiser HD25, niet geheel onbelangrijk als je hem een tijdje op je bol hebt.
 
Ik gebruik zelf een HD 650 en die bevalt echt heel erg goed.
Klinkt fantastisch en draagcomfort is super.
 
Nope, in het hoge noorden. En om nou 1,5 uur te gaan reizen om een koptelefoon te beluisteren gaat me wel wat erg ver ;)
De HD 650 is trouwens voor een mooi prijsje bij Digital Street te koop.
 
nog iets over de pro 750, deze wordt wel in alle reviews geprezen om zijn comfort en dat je er lang naar kan luisteren zonder geluidsmoe te worden.

wel kan ik je aanraden ze van te voren te beluisteren, heb ik niet gedaan, maar sommige menen schijnen het niet als goede cans te ervaren, bij deze jongens is het vreemd, je ziet het normaal weinig bij koptelefoons, maar hier is het.. of je vindt ze te gek, of niet om aan te horen. Misschien heeft dit te maken met de plaatsing van de speakers die niet het gewenste resultaat brengen op alle oren. Maar ik ga hier nog VELE jaren van genieten :)

Mocht ik ooit een nieuw paar willen, dan zou het de topljn van ultrasone worden, maar die zijn 1200 ofzo, is me ff te gortig ;)
 
Back
Top