Behringer bcf2000 driver

Alcje

Ouwe rot
Lid sinds
7 september 2008
Berichten
820
Hallo mensen :-)

Ik heb 2 behringers bcf gekocht. Leuk idd.

Maargoed ik zit even met het volgende. Ik heb de nieuwste firmware er al op staan, dus hoef dat niet te doen.

Maar nu zie ik op de behringer site:

http://www.behringer.com/EN/Products/BCF2000.aspx

Als je naar onderscrolled dus:

Zie je 3 midi drivers. 1 voor 32 bit en 1 voor 64 bit.
Maar ook daaronder nog 1 USB MIDI DRIVER (V1.2.1.3) for BCF2000 & BCR2000 (94 KB)

Kan iemand mij vertellen waar die laatste voor is? Ik dacht ik moet alleen de 32 bit versie hebben, want dat is ook gewoon een midi driver?

Snap niet waarom er 2 staan? :)
 
Goeie vraag. Toen ik m'n BCF installeerde, waren die 32-bit en 64-bit drivers er nog niet.
 
Mjah vind het vreemd. Heb ooit een keer een geintje gehad met een ander midi apparaat. Toen installde ik dus ook de verkeerde midi driver. Stonden er ook 2. En op 1 of andere manier had die driver wat achtergelaten, waardoor het niet werkte toen ik de andere driver installde. Kon dus me systeem opnieuw doen :-)

Jij had toch ook 2 bcf's? :)

Wat moet ik eigenlijk installeren om hem te laten werken met cubase? :)

Ik heb al de nieuwste firmware 1.10.

Aangezien er zoveel meuk staat. Wil alleen hetgene wat ik moet hebben.

En nog een vraag, heb jij ze gelinked via midi of gewoon alle 2 de usb erin? :)
 
Ik gebruik de BCF in Mackie mode en dus hoef ik niets te programmeren. B-CONTROL EDIT heb ik dus niet nodig.

BCFview is wel handig als je BCF direct bij je monitor staat.

Volgens mij had ik ze allebei via USB aangesloten, maar MIDI is natuurlijk ook mogelijk.
 
Ok ik kan hem voor cubase ook in die mackie mode zetten las ik.

Dus ik heb dat edit ook niet nodig neem ik aan :-)

Zit nog te speuren op internet over die driver maargoed vind nog niet veel :-)
 
Gewoon altijd de laatste driver pakken. Doet die het niet, kun je de oudere proberen. De 'nieuwe' 32-bit driver zal geschreven zijn omdat iedereen met Windows7 denkt dat hij een aparte Windows7 driver nodig heeft. De oudere driver (XP tijdperk) hebben ze er gewoon op laten staan. Die doet het ook prima onder Windows7 trouwens, heb ik gemerkt toen ik met de W7 RC werkte, en er nog geen W7 drivers waren!
De info/history over de drivers zou idd iets beter kunnen.
 
Mjah beetje onduidelijk zo :-)

Ik ga het morgen ff installen :-) thanks :)
 
Back
Top