MPC 5000 show off

vanballen

Vanderbalman
Lid sinds
18 Maart 2009
Berichten
1.296
Locatie
Noord NL
Ehhmm...

Ben benieuwd of ik de enige ben die toch echt vindt dat dit kut klinkt



De poster van dit filmpje is namelijk zelf wel tevreden denk ik.. en hij heeft ook nog 1 reactie: Like it!

Dus ik snap t ff niet meer...
 
inderdaad pretty boring
maar bon, hij heeft één sample van een plaat genomen, die gesequenced en er een kick + snare (met te veel reverb) en nog iets percussieachtigs ondergeplakt...op sommige mensen maakt dit wel degelijk indruk

anyway, jij hebt ook een MPC5000 (ik ook) en ik zou het wel tof vinden om te horen wat jij er uit haalt (mijne is al maanden dust collector number 1 in mn studio)
 
...vet man..
 
inderdaad pretty boring
maar bon, hij heeft één sample van een plaat genomen, die gesequenced en er een kick + snare (met te veel reverb) en nog iets percussieachtigs ondergeplakt...op sommige mensen maakt dit wel degelijk indruk

anyway, jij hebt ook een MPC5000 (ik ook) en ik zou het wel tof vinden om te horen wat jij er uit haalt (mijne is al maanden dust collector number 1 in mn studio)


Tsja... wat je zegt klopt.. 1 sample..Kicks en snare erin.. Maar ik hoor een hoop distortion (volgensmij gewoon te luid opgenomen ofzo).. soms zit de beat er niet lekker in.. dus qua timing zit t niet lekker.. En er gebeurt verder gewoon niks, behalve een belachelijke bult reverb..

Als je es wat dingen wilt horen die ik met de MPC heb gedaan... Kijk dan ff in de thread "maak een hip hop beat" daar staan er wel wat.. Of kijk ff in mn berichten, daar zitten wel wat MP3 posts tussen..

Zonde dat die mooie machine stof staat te vangen man! Laat hem herleven! ;) Bij mij is de MPC toch echt de basis van mn setup, omdat ik eigenlijk niets met de imac doe.. eigenlijk enkel ff snel opnemen om het als MP3 te kunnen posten, maar zelfs dat kan in de MPC als het zou moeten..
 
Back
Top