Cubase 5 Trial version!

index.php


Cubase 5 Trail version!
Cubase 5 Trial is a free trial version of the renowned music production software from Steinberg. The trial version comes with the same range of functionality as the full version — including all instruments, effects and sounds — and may be used without limitations for 30 days.

Super nieuws! eindelijk een trail versie van Cubase :okdan:
http://www.steinberg.net/en/products/musicproduction/cubase5_product/cubase5_trialversion.html
 
E I N D E L I J K !

ik denk dat dit marketing technisch gezien wel slim is van Steinberg,
nu kan eindelijk iedereen kennis maken met Cubase, zonder zich te hoeven zondigen aan t*rr*nts :)

heel goed, ik ben zelf inmiddels voorzien van 5,
maar iemand die een keus moet/gaat maken kan zich nu eindelijk fatsoenlijk eens even losgooien op de trial ...

goede zet imho !

:mega:

edit;
hmmm, dat met die dongle had ik niet in de gaten ... :$
 
Laatst gewijzigd:
eh ja, maar je moet wel usb key elicenser hebben. Zo sluit je wel een boel 'mogelijke' klanten uit imho... En C5 schijnt toch al gekraakt te zijn.
 
Wel weer een beetje daft dat je die gay-ass Elicencer der bij moet hebben.
Alsof iemand die CB5 wil proberen zo'n ding gaat bestellen
 
Als je serieus overweegt om geld uit te geven aan een DAW pakket, lijkt die 20 euro me wel te overkomen.
Mensen die 20 euro al te veel vinden voor een serieus stukje gereedschap weten vast wel een andere oplossing. Maar dat zijn ook niet echt 'mogelijke klanten'.
 
Als je serieus overweegt om geld uit te geven aan een DAW pakket, lijkt die 20 euro me wel te overkomen.
Mensen die 20 euro al te veel vinden voor een serieus stukje gereedschap weten vast wel een andere oplossing. Maar dat zijn ook niet echt 'mogelijke klanten'.

Dat is waar. Maar een nadeel is vooral dat je het ding moet bestellen, en het bezorgd moet worden. Je kunt dus niet meteen aan de slag.
Voor van die gratis meegeleverde versies hebben ze een online registratie zonder dongle. Ik vraag me af waarom dat hierbij niet ook kan.
 
beetje waardeloos zo.

€20,- aan nieuwe potentiële klanten vragen voor een beveiliging.
En dan mogen ze het maar voor 30 dagen testen.
 
Dat is waar. Maar een nadeel is vooral dat je het ding moet bestellen, en het bezorgd moet worden. Je kunt dus niet meteen aan de slag.
Voor van die gratis meegeleverde versies hebben ze een online registratie zonder dongle. Ik vraag me af waarom dat hierbij niet ook kan.

Omdat het gezien het de full version is het ook weer een eitje wordt om het te kraken indien je enkel een code moet ingeven. Anders losten ze het met de betalende versie ook wel zo op ipv die klote-dongle oplossingen.
Blijft echter inderdaad een gemiste kans vanwege de USB imo.
 
Omdat het gezien het de full version is het ook weer een eitje wordt om het te kraken indien je enkel een code moet ingeven. Anders losten ze het met de betalende versie ook wel zo op ipv die klote-dongle oplossingen.
Blijft echter inderdaad een gemiste kans vanwege de USB imo.

Is allang gekraakt joh!
Een dongle wordt ook gewoon softwarematig herkend,.. is dus gewoon te omzeilen met een beetje hackwerk,..
Als ze t allemaal wat toegankelijker zouden maken werd er een stuk minder illegaal gedowned!
 
Laatst gewijzigd:
Als ze t allemaal wat toegankelijker zouden maken werd er een stuk minder illegaal gedowned!

Dat geloof ik niet echt. Sommigen vinden die dongle wel lastig (waarom eigenlijk?), maar mensen willen gekraakte versies omdat ze niet voor software willen betalen. Wel of geen dongle. Maar laten we hier maar niet over gekraakte software starten, daar zijn al genoeg topics over (geweest).
 
Laatst gewijzigd:
Ik neem aan dat ik mijn cubase 4 dongle hiervoor kan gebruiken? Want dit is dan voor mij wel de uitgelezen mogelijkheid om te evalueren of de stap van 4 naar 5 me 200€ waard is. In dat opzicht lijken de upgraders me de doelgroep van deze demo.
 
Ja, je kunt je bestaande eLicenser hiervoor gebruiken!
Ik denk dat je gelijk hebt wat betreft de doelgroep, zoals ook Niel al schreef.
Of bijvoorbeeld mensen met WaveLab of iets anders van Steinberg met dongle. Ook als je oude versies hebt, zoals SX1, 2 of 3 of een Nuendo. Zolang je maar de USB dongle hebt. Op de LPT dongle (echt vroeger) zal het niet meer gaan.
 
Back
Top