Dave Smith Instruments MoPho keyboard!

:P

765508302_qY4gB-XL.jpg


765508161_3bqtB-XL.jpg


Bron: http://synchro1.smugmug.com/Electronics/NAMM-2010/10948786_5pVEy/1/764942863_DmoRs#765513233_8rJzL
 
Laatst gewijzigd:
Voor mij persoonlijk het opwindendste nieuws van deze NAMM (over oneberikbare zaken als die State Zero heb ik het maar niet).
Ik heb nu een tijdje een Tetra en dit lijkt me de er ideale 'aanvulling' voor.

"Die komt er", was het eerste dat ik er over zei en mijn vrouw is het gelukkig met mij eens :D
 
Erg mooi! Denk een schot in de roos, maar wat had het toch mooi geweest als ze Tetra hadden uitgevoerd in deze behuizing, dan was het een nog betere combinatie geweest lijkt mij. Overigens is de integratie zo met de Tera ook leuk opgelost. Maar dan heb je wel weer 2 apparaten bij elkaar.

Maar voor $800, heb je gewoon een nieuwe analoge synth met key's :okdan:
 
Dat zal misschien ook de overweging zijn geweest om de Mopho in deze uitvoering uit te brengen. Een Tetra in deze uitvoering zal toch aanzienlijk duurder zijn.

Met 5 stemmen moet ik toch een eind kunnen komen.
 
Een heel paneel vol met controllers, en (bijna) allemaal pots! Dik hoor! Ben benieuwd wat hij hier gaat kosten :).

(ik prefereer de zwarte trouwens :P)
 
Ik ga ook voor de zwarte, maar heb geen principiële bezwaren tegen een gele als het eropaan komt. ;)
 
De aansluitingen die ik zie zitten op de foto's van de mopho zijn:

-Headphones
-Right Out
-Left Out
-Audio In
-Pedal/CV
-Sustain
-Poly Chain
-MIDI Out/Thru
-MIDI In
-USB
 
Ha! Hier heb ik nog wel plaats voor. Helemaal als het toetsenbord aanslaggevoeligheid en aftertouch uitstuurt.
 
Back
Top