T-Fekted - Tek Machine [French Tek/Jump]

Het is nogal te braaf. Afgezien van de beat (en die is ook dunnetjes) is de percussie gewoontjes en zeker niet bruut. Ik zou beginnen om alle percussie en geluiden door distortions en compressors te jagen. De beat kan ook een stuk vetter. Ook hier: Distortion en compressie zijn je matties. Compositie loopt ook niet lekker. Ik zou veel breaks eruit halen, en je concentreren op het leuk aankleden van het lompe gestamp.
 
Het is nogal te braaf. Afgezien van de beat (en die is ook dunnetjes) is de percussie gewoontjes en zeker niet bruut. Ik zou beginnen om alle percussie en geluiden door distortions en compressors te jagen. De beat kan ook een stuk vetter. Ook hier: Distortion en compressie zijn je matties. Compositie loopt ook niet lekker. Ik zou veel breaks eruit halen, en je concentreren op het leuk aankleden van het lompe gestamp.

Bedankt, hier kan ik wat mee.
 
I like it. Tzou mss idd nog wel wat agressiever mogen en ik vind ook dat de clap (die samen met de kick) wat te hard staat. Ik zit nu wel in een vrij crappy headphone te luisteren dus mss ligt het daar aan.

Groeten!
 
kvindt t meer hardcore ala dj paul dan french tek

db96/cristal distortion hertek ...maken toch meer sounds / melodie erby
tip dus


sound is wel goed opgenomen
 
Back
Top