** GroupBuys & Kortingen Topic **

Iemand hier ervaring met hun producten?.
de klachten lijken zich vooral te richten op slechte communicatie en marketing, maar een aantal KVR leden zijn op zich wel te spreken over hun producten.
 
De volgende no-brainer dealer van audiomidi. Een leuke deze keer. De British Bundle van Nomad. Een Neve compressor en EQ. Voor 30 dollar.

http://audiomidienews.squarespace.com/audiomidienews/2010/3/12/no-brainer-nomad-factory-british-bundle-two-for-one-just-30.html

Denk dat ik hier wel voor ga.....

Nu opnieuw (t/m 31-5) de Nomad Factory British Bundle als No-Brainer bij audiomidi.com, dit keer voor 20 dollar.

Denk dat ik ze deze keer toch maar ga bestellen. Iemand al ervaring met deze EQ en compressor?
 
Korting op Rob Papen RG en eXplorer 2 upgrade

Korting op Rob Papen RG en eXplorer 2 upgrade

Bezit je al een Rob Papen plug-in? Zo ja, dan krijg je 50% korting op RG Rhythm Guitar Synth en 30% korting op de eXplorer 2 upgrade bij Time + Space. De actie loopt tot 31 januari.
 
IK Multimedia heeft 50% off + 3 gratis plug-ins, hierr
Zit goed te twijfelen nu, sampletank lijkt me handig voor sound design doeleinden. Hmmmm.
 
Goeie tip. Misschien dat ik wel zwicht voor Miroslav met Sampletank en Sampletron als bonus. Gesampelde synths zie ik dan weer niet direct het nut van in...
 
Zojuist even contact gehad met IK om te vragen of 64-bit support in de toekomst ligt. Kreeg als antwoord dat sampletank 3 later dit jaar uitkomt met 64-bit support.. Geen support voor de andere plug-ins dus. Jammer :(
 
Groupbuy Wusik 8000

Groupbuy Wusik 8000

Wusik heeft tot 1 juli weer een group-buy vanwege de start van de ontwikkeling van Wusik 8000.

Je krijgt in het aanbod naast het nieuw te ontwikkelen Wusik 8000 ook nog eens;
Wusik 4000 (Win & Mac 32 en 64 bits) en
Wusik Station V7 (Win only 32 en 64 bits) bij bereiken van minimaal 150 inschrijvers.
De huidige stand is: 142 (14 juni 14:00 uur)

Voor nieuwe gebruikers minimum inschrijving voor € 59,95
Voor bestaande gebruikers minimum inschrijving voor € 49,95.

Een teaser video voor Wusik 8000 vindt je op .
 
Back
Top