• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

NATIVE INSTRUMENTS plugins

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

fourier

FFT
Lid sinds
27 juli 2004
Berichten
2.975
Locatie
amsterdam
Ik heb de volgende plugins van Native Instruments in de aanbieding:

FM7 €75,-
Battery €75,-
Spektral delay €45,-
Absynth 2 €75,-
Reaktor 3 (4) €150,-
Reaktor 4 €150,-
Kontakt 1 €150,-

Native Instruments heeft een aanbieding dat alle updates tot 31 December 2008 50% goedkoper zijn. Voor de plugins boven kost dat je dus:

FM7 €34,- dit scheelt dus €90,-
Battery €49,- dit scheelt dus €75,-
Spektral delay €?
Absynth 2 €34,- dit scheelt dus €90,-
Reaktor 3 (4) €59,- dit scheelt dus €190,-
Reaktor 4 €59,- dit scheelt dus €190,-
Kontakt 1 €64,- dit scheelt dus €185,-

Goede korting dacht ik zo. Laat maar weten of je interesse hebt maar op onzin biedingen wordt NIET gereageerd. Als je alles in 1 keer wil overnemen valt daar over te praten. Doe maar een voorstel.

LET OP - dit geldt alleen t/m 31 december. Mocht je interesse hebben reageer dus snel. Per 1 Januari 2009 zijn de prijzen weer duurder.
 
NATIVE INSTRUMENTS plugins
Ik heb de volgende plugins van Native Instruments in de aanbieding:

FM7 €75,-
Battery gereserveerd
Spektral delay €45,-
Absynth 2 €75,-
Reaktor 3 (4) €150,-
Reaktor 4 €150,-
Kontakt 1 €150,-

Native Instruments heeft een aanbieding dat alle updates tot 31 December 2008 50% goedkoper zijn. Voor de plugins boven kost dat je dus:

FM7 €34,- dit scheelt dus €90,-
Battery gereserveerd
Spektral delay €?
Absynth 2 €34,- dit scheelt dus €90,-
Reaktor 3 (4) €59,- dit scheelt dus €190,-
Reaktor 4 €59,- dit scheelt dus €190,-
Kontakt 1 €64,- dit scheelt dus €185,-

Goede korting dacht ik zo. Laat maar weten of je interesse hebt maar op onzin biedingen wordt NIET gereageerd. Als je alles in 1 keer wil overnemen valt daar over te praten. Doe maar een voorstel.

LET OP - dit geldt alleen t/m 31 december. Mocht je interesse hebben reageer dus snel. Per 1 Januari 2009 zijn de prijzen weer duurder.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top