** GroupBuys & Kortingen Topic **

Dat dus!

Dat dus!

Maar meteen Reaktor 5.5 voor een mooie prijs weggeplukt. Vorige keer dat ze die actie hadden heb ik Massive gekocht, en onlangs ergens bij een webshop Battery 3 in de aanbieding vandaan gehaald, scheelt toch veel elke keer. Prima software, ben erg benieuwd naar Reaktor. Lijkt me wel erg pittig als je er echt diep in gaat graven.
 
Super, ook meteen even The Finger binnengehaald.. voor 35 euro echt een koopje als je van klooien met live fx houd :).. twijfel nog over 'the Mouth' omdat ik weinig met vocals en audio doe, maar het lijkt me toch erg interessasant.
 
The Finger is helemaal in Reaktor gemaakt dus die zou je nu ook zelf kunnen gaan maken :D
Ik heb Massive en Reaktor vorig jaar gekocht toen ze 100 euro waren, en ja, het is wel een pittig programmaatje (wel heel leuk tho'!)
Ik heb FM8 nu aangeschaft, ik blijf een sucker voor NI producten :engel:
 
En the mouth ook maar erbij gehaald.. ik snap dat het uit Reaktor komt, maar als je zo redeneert kan je bijna elke software 'zelf' maken/programmeren als je het leert. Ik doe het ze niet na.. en 35 euro is een mooie prijs als je bedenkt wat je al kwijt bent 1 enkel effect pedaaltje.
 
Wave Alchemy Christmas sale

Wave Alchemy Christmas sale

Wave Alchemy, producent van sample libraries, heeft de volgende kerstaanbiedingen:

•50% off Drum Tools 01.
•25% off SFX Collection 01, Drum Machines 01 & 02 Bundles, Electro Collection Bundle, African Rhythms, Electro House Progressions, Electro House Underground, Airbase Drums, Deep Drums, and Electrik Drums.
•10% off Drum Machine Collection.
 
Grrr... had niet even iemand die Xils bundle actie bij Dontcrack kunnen noemen? Bah... afgelopen eind december...
 
Tot 75$ dollar korting op UAD plugs

Tot 75$ dollar korting op UAD plugs

Tot eind januari geeft UAD een korting van 50$ dollar en als je (als geregistreerd uad1/2 eigenaar) nu hun online enquete invult krijg je nogeens een coupon van 25$ binnen 5 werkdagen. 25 + 50 is 75$. Kost bv de Pultec MEQ5 plugin maar 4 dollar! Just to let you know!!
 
Sorry, dacht dat het binnen vijf dagen na invullen van de enquete was. Maar het is dus binnen vijf werkdagen na 4 februari, wanneer de 50%korting deal al is afgelopen. Slimme jongens bij UA natuurlijk.
 
Back
Top