** GroupBuys & Kortingen Topic **

Group buy voor D16 Silver Line products: koop 1 plug-in en krijg er 1 tot 5 van de andere Silver Line-producten gratis bij, afhankelijk van het aantal deelnemers aan de actie.

http://www.d16.pl/groupbuy

Devastor
- simple but remarkable Multiband Distortion Unit. It is an enhanced version of the distortion unit from our famous Phoscyon synthesizer.
Fazortan
- Controlable Space Phaser created with the most advanced analog modelling techniques.
Decimort
- High Quality Bit Crusher with a complex and advanced signal processing algorithms, simulating the behaviour of the whole sampling path which exists in every AD/DA converter.
Redoptor
- High quality Vintage Tube Distortion with an exact emulation of a tube's circuits.
Toraverb
- Space Modulated Reverb is a concept algorithm reverb. It allows the user to create practically ANY type of reverb.
Syntorus
- Double Path Analog Chorus is a chorus effecting unit with a double delay line. It's capable of emulating almost every classic unit available.
 
Bij GIK is shipping is gratis bij bestellingen van meer dan 1000 pond. Onder deze bedrag lopen de verzendkosten gauw op tegen de 200 euro. Ik ga een bestelling doen bij GIK en zoek meer mensen die belangstelling hebben. De spullen zullen in Amsterdam bezorgd worden. Mijn studio is in de MuzyQ complex en de panels kunnen daar afgehaald worden.

Forumlid da goose wilt ook al bestellen en samen komen wij al op bijna 800 pond.

Een standaard basstrap kost ong. 75 euro. Deze worden per 2 verkocht.

http://www.gikacoustics.co.uk/
 
50% korting op Presonus Studio One versies

Upgrade van Studio One Artist naar Studio One Pro is nu $99 (ongv. 72 euro) ipv $199 bij audiomidi (en via Presonus zelf). De pro versie is 199$ (ongv. 142 euro)

Ik had nog de no-brainer deal voor de Artist 2 weken geleden gekocht en ben zelf dus klaar voor 20+99=$119 (ongv. 85 euro).

Presonus Studio One Pro bij Thomann is nu nog steeds 379 euro.

NB: zag net dat de no-brainer deal voor de Artist er niet meer is.
 
artist naar pro

artist naar pro

Ik heb de Artist versie (download) over. Wil deze best verkopen voor een euro of 25. Moet wel even checken hoe het zit met de licentieoverdracht. Als je geïnteresseerd bent, kun je nu dus voor zeer weinig naar pro upgraden.8)
 
Bericht door een moderator:
Off topic verwijderd. Hou het svp bij synth en studio gerelateerde aanbiedingen.
 
Native Instruments 50% korting

Native Instruments 50% korting

Hoi

Hebben jullie al gezien dat NI 50% korting geeft voor 5 dagen?

Ben zelf aan het twijfelen of ik niet even Komplete 8 op de kop tik voor 200,-

Toch weer mooi!
 
Ja, 29 euro voor BFD Eco, 79 euro voor DCAM en 119 euro voor Geist op de site van FXPansion zelf.
Goeie prijzen hoor!

Maar! Als je het slim speelt heb je Geist voor 99 euro.
Gewoon via je FXpansion account naar support, dan een key aanvragen voor Geist CM (een light versie die je gratis bij een blad krijgt). Vervolgens ben je automatisch gerechtigd voor de upgrade met 50% korting.
 
BFD eco (tegenhanger van Toontracks EZdrummer) is nu te koop van 99 voor 29 euro.

http://www.fxpansion.com/index.php?page=103&tab=276
en ook bij audiomidi.com en Thomann.de

Paar weekjes geleden gekocht bij Audiomidi, was het goedkoopst want er komt geen belasting en transportkosten overheen.

Ben overigens heel erg positief over BFD Eco.. voor omgerekend 21 euro had ik niet verwacht dat het zo goed zou klinken! Nog steeds in de aanbieding dus kan 'm van harte aanbevelen!!

Vorige week DCAM Synth Squad gekocht voor $99 via Audiomidi, wat een heerlijk pakket is dat toch!! De rest van dit jaar in de aanbieding.. iedereen die twijfelt.. stop met twijfelen en koop het gewoon. Kan je bijna geen spijt van krijgen! :)
 
Christmas_Sale_2011.jpg


Is dat wat?
 
Back
Top