Roland JX3P ervaringen

dit is 'm dan:)
 

Attachments

  • IMG_9459.jpg
    IMG_9459.jpg
    131,8 KB · Bekeken: 48
  • IMG_9486.jpg
    IMG_9486.jpg
    110,1 KB · Bekeken: 44
  • IMG_9487.jpg
    IMG_9487.jpg
    124 KB · Bekeken: 38
  • IMG_9471.jpg
    IMG_9471.jpg
    40,6 KB · Bekeken: 40
Zou jij eens niet snel stereo outputs en een sequencer sync in die achterkant frotten ja. ;) :D

Heel veel plezier met die bak! De mijne heeft een paar krassen op het klavier, maar aangezien de toetsen toch niet aanslaggevoelig ofzo zijn maakt dat voor de bespeelbaarheid niks uit. Hij werkt perfect en er zit geen rare geur aan, dat vind ik het belangrijkste. :)
 


Oud demootje met mijn telefoon gemaakt:). Dit exemplaar staat inmiddels bij yoozer.
 
Zou jij eens niet snel stereo outputs en een sequencer sync in die achterkant frotten ja. /QUOTE]

Ja, dat heb ik normaal gesproken ook, maar had nu niet alles aangesloten.

is die programmer realtime ook trouwens?/QUOTE]

Hoe bedoel je dat precies?
 
Zou jij eens niet snel stereo outputs en een sequencer sync in die achterkant frotten ja. /QUOTE]

Ja, dat heb ik normaal gesproken ook, maar had nu niet alles aangesloten.

is die programmer realtime ook trouwens?/QUOTE]

Hoe bedoel je dat precies?

Of het editten van de parameters realtime gebeurt of met een vertraging. Maar voor zover ik weet is dit alles realtime. Ik heb de programmer nooit gehad. Met de slider is het ding ook prima te editten.
 
Of je hem realtime cunt tweaken, kutof en zo tijdens het loopen van zijn sequencer.

Zie ook mijn youtube demo...
 


En nog een veel betere demo van Jexus
 
Ik vind die man zijn demo's ergens wel goed, maar vaak ook wat eenzijdig. Ik bedoel maar, zo vaak maak hij geen idyllisch stringetje, iel Kitaro fluitje of dergelijke met zijn synths...
 
Die stappen waarin een JX-3P instellen gaat is m.i. niet meer merkbaar dan op een VA, integendeel zelfs. Ik heb er nog nooit "last" van gehad.
 
Back
Top