• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Juni-opruiming: Roland, Korg, Yamaha, folders etc.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

VintageWorks

Ouwe rot
Lid sinds
7 september 2007
Berichten
3.183
Locatie
Rotterdam
Omdat het roer omgaat en omdat ik tussen de synths slaap (heeft ook wel wat, maar erg krap) op het moment, te koop:

- Roland JX3P synthesizer in goede staat, volledig werkend. Twee kleine hapjes aan de onderkant van twee toetsen, maar zie je eigenlijk niks van. Alle knopjes werken. Gewoon mooi ding voor zijn leeftijd. Prijs 200 Euro.

- Roland PG-200 Programmer(s): 2 keer op voorraad, twee keer te koop. Beiden in goede, werkende staat. Inclusief Roland-hoesje en kabeltje om hem te verbinden met de jx3p of een mks-30. Prijs per stuk: 250 Euro.

- Roland DC-50 Digital Chorus. Opscuur ding, je ziet ze nooit in Nederland. Gewoon 220 Volt, mooie optische staat, volledig werkend, geen gekraak. Weinig digitaals aan de klank te merken. Lijkt analoog. Subtiele chorus en 'hall echo'. Kun je helikoptergeluid mee maken. Vet voor door de mix of bovenop de space echo. Prijs: 250 Euro.

- Korg MS-20 Patchbook, origineel, engels. Met 30 af-fabriek patches en nog een stel lege om zelf in te vullen. Beetje vergeeld, maar wat wil je na zoveel jaren. Prijs 40 Euro.

- Yamaha YC-10 retro orgeltje. Ben ik jaren naar op zoek geweest, maar ep-service kocht hem vier jaar geleden voor m'n neus weg. Heb hem nu een half jaartje, maar gebruik hem zo weinig. Dacht dat het leuk was om te bewaren tot ik vader wordt en de kinderen te laten spelen, maar dat duurt nog even heb ik me laten vertellen:) Ziet er overigens heel mooi uit en werkt perfect. 220 Volt en jack-out, met zwelpedaal en koffer/pootjes. Heel gaaf voor op het podium ook. Lekker 60's geluid. Prijs: 350 Euro.

- Yamaha YC-35 Electronic Piano. Ook jaren naar op zoek geweest en wel gebruikt. Maar hij is huge en ik heb ruimte nodig. Overigens prima ding hoor, goed klankenpallet en mogelijkheden. Je kunt pitch, decay, flanger, tremolo en wave instellen per klank. Prima klavier, werkt top! Met koffer en poten. Geen krasje te bekennen, alles werkt perfect. Is de opvolger van de CP-30. Prijs: 375 Euro.

- Yamaha CS-20M en CS-40M Voice Programs op cassettebandje met originele handleidingen erbij. Heeft gewerkt, dus ik ga ervan uit dat dat nog steeds het geval is. Handleidingen ook nog mooi. Prijs: 40 Euro.

- Roland Juno 6 / RS-09 / SH-2 originele Service Notes. Met alle onderdeelnummers en schema's. Zien eruit als nieuw. Prijs per stuk: 15 Euro.


Liever geen ruil, behalve voor Moog, Mutron of Clavia en niet te groot. Verzending of uitgebreid testen mogelijk. Foto's volgen zsm.
 
Bij deze alvast wat foto's van de Yamaha CP-35. Op de achtergrond zie je blauw met zwart en wit8): dat is de YC-10:) De rest komt morgen.
 

Attachments

  • BILD0304.jpg
    BILD0304.jpg
    168 KB · Bekeken: 102
  • BILD0299.jpg
    BILD0299.jpg
    157,8 KB · Bekeken: 97
  • BILD0300.jpg
    BILD0300.jpg
    110,4 KB · Bekeken: 109
  • BILD0301.jpg
    BILD0301.jpg
    109,1 KB · Bekeken: 100
Nog wat foto's:
 

Attachments

  • BILD0324.jpg
    BILD0324.jpg
    149,3 KB · Bekeken: 104
  • BILD0323.jpg
    BILD0323.jpg
    144,9 KB · Bekeken: 112
  • BILD0325.jpg
    BILD0325.jpg
    110,6 KB · Bekeken: 102
  • BILD0329.jpg
    BILD0329.jpg
    87,5 KB · Bekeken: 107
  • BILD0328.jpg
    BILD0328.jpg
    124 KB · Bekeken: 96
Schop! Ik zoek nog een drumkit interfact voor de Source en Moogerfoogers of een Moog 12-stage phaser (de oude) zijn ook wel welkom. Verder geen specifieke ruilopties.
 
Yamaha YC-10 gereserveerd. Yamaha CP-35 mag weg voor 300 Euro. Moet je wel snel zijn, voor ik me bedenk. Ruilen kan ook nog.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top