Sherman Quad Modular FB

sms303

WHAT UR WATCHIN'?!?!
Lid sinds
28 Maart 2004
Berichten
3.844
Locatie
Rotterodamus
Ebay

Helaas heb ik geen poen....
nu met de lage dollarstand imo UBER-INTRESSANT!

Vorig jaar zijn er op Ebay.com 2 verkocht...
Beide veilingen stopten op-rond de $2200,- (eur1200/1300)
 
Ik had er een, ben er mee naar Herman geweest in zijn lab voor een full check...
Bleek helemaal niks mis mee te zijn, ik had het apparaat niet genoeg doer...haha
Was een leuke dag. Aardig peer die Herman..en een heerlijk zooitje daar. kat sliep op de JP8, prototypes all over the place (chaos bank, filterbank etc)...Ik kwam er met een hoog professor Barabas gehalte vandaan.
 
Ebay

Helaas heb ik geen poen....
nu met de lage dollarstand imo UBER-INTRESSANT!

Vorig jaar zijn er op Ebay.com 2 verkocht...
Beide veilingen stopten op-rond de $2200,- (eur1200/1300)

+ shipping en tax maakt het feestje weer iets minder...reken maar op 2000 eu eindresultaat.
 
staat op 1375 dollars en nog maar 20 minutjes te gaan
wat moet dat een geil speeltje zijn
 
+ shipping en tax maakt het feestje weer iets minder...reken maar op 2000 eu eindresultaat.

contact met Herman opnemen en naar hem laten opsturen zogenaamd voor reparatie..
En Herman de unit laten doorsturen tegen verzendkosten en een extra'tje :)
 
contact met Herman opnemen en naar hem laten opsturen zogenaamd voor reparatie..
En Herman de unit laten doorsturen tegen verzendkosten en een extra'tje :)

Tja maar of Herman daar blij mee zijn...
 
Laatst gewijzigd:
Je kan hem meteen een "checkup" laten ondergaan bij Herman, dan is het niet gelogen en win-win-win voor alle partijen.
 
Je kan hem meteen een "checkup" laten ondergaan bij Herman, dan is het niet gelogen en win-win-win voor alle partijen.

Dat bedacht ik me ook...
na dat ik had gepost :P


--------------------------------------------------------------------------
Biedingsgeschiedenis: 18 biedingen
Uiteindelijke biedprijs: US $1.525,00
Ongeveer EUR 1.024,35

Een Quad weegt niet zo zwaar tov een vintage synth..
verzendkosten zouden enigszins redelijk zijn imo ...
DAMN!!! zelfs een dubbele filterbank is duurder dan deze Quad :P


Ooit... ooit... ooit.... koop ik er een! :halleluja
1 filterbank is leuk maar net te weinig
1 dubbele filterbank vind ik nieuw te duur
1 Quad uit de States met een lage dollarkoers lijkt me PERFECT! :okdan:

Ik zou bijna mn oma te koop aanbieden :duivels: :bekdicht:

Edit:
Martijn van the Music House vertelde me 4 jaar geleden met trots, 4 Quads te hebben verkocht...
Ze waren toen wel tegen de 10.000gulden per stuk :)
 
95 gemaakt, 1 gestolen, veronderstel 0 kapot, dat zijn er 94 die potentieel op de markt komen. Daar komt dan bij dat veel in handen van studio's en professionele artiesten (Prodigy bv) zijn, dus die zullen niet zo snel op ebay staan. Als je er eentje wou en het geld had, had je dus beter deze gekocht...
 
95 gemaakt, 1 gestolen, veronderstel 0 kapot, dat zijn er 94 die potentieel op de markt komen. Daar komt dan bij dat veel in handen van studio's en professionele artiesten (Prodigy bv) zijn, dus die zullen niet zo snel op ebay staan. Als je er eentje wou en het geld had, had je dus beter deze gekocht...

Het is volgens mij echt een ding wat je wilt hebben en vervolgens weer verkoopt want vreet toch wel veel budget en 1 sherman is net zo prettig als 4 waanzinnig doorgeflipte filters..want man o man wat een herrie bakker.
Dus regelamtig in de verkoop als je het mij vraagt.
 
hmmm ben het nog steeds niet helemaal eens met het id dat het uitsluitend herriefilters zijn denk dat waneer je ze goed gebruikt er ook hele mooie dingen mee te doen zijn
ben het dan wel weer met casper eens dat een sherman eigenlijk te weinig is want idd over een bassdrum is hij heel lekker waneer hij erg extreem klinkt(liefst in bandpass gesynct am goed open) maar over het bass gedeelte van mijn mks 7 is hij weer erg lekker waneer hij niet teveel overstuurd en hij eerder in lowpass staat. daarnaast doet hij ook erg lekker "transformer" achtige dingen met synthjes in highpass.
eigenlijk zou zoon quad helemaal af zij n dus. mischien koop ik er nog wel eens eenfilterbank2 bij aangezien ik mijn v1 gekocht heb voor 75 euro mag ik er best nog een keer 300 voor betalen ;)
 
Ik denk ook dat subtiel tweaken mogelijk is....hoeft niet altijd volle pond te zijn...
Maar een 96 db filter is wel heftig zeg maar...
75 eu voor een v1 is een historische mazzel
 
jups ben van de historische mazzeltjes ;) gister een sx500 voor 25 euris op de kop getikt niet zo histories als een fbv1 voor 75 maar toch :P

natuurlijk is een 96db filter extreem maar je hoeft hem niet zo te gebruiken toch? je kan hem toch als 4x 2 12db filters gebruiken?
 
jups ben van de historische mazzeltjes ;) gister een sx500 voor 25 euris op de kop getikt niet zo histories als een fbv1 voor 75 maar toch :P

natuurlijk is een 96db filter extreem maar je hoeft hem niet zo te gebruiken toch? je kan hem toch als 4x 2 12db filters gebruiken?

Suzuki sx500?? Waar had je hem gevonden?..
Er zitten fijne ssm chips in en ik vind die super klinken..even de filtermod doen voor nog meer spannende geluiden.
 
jups suzuki ja. heb hem van de grootste advertentie site van nederland
 
Het is volgens mij echt een ding wat je wilt hebben en vervolgens weer verkoopt want vreet toch wel veel budget en 1 sherman is net zo prettig als 4 waanzinnig doorgeflipte filters..want man o man wat een herrie bakker.
Dus regelamtig in de verkoop als je het mij vraagt.

Ik zou er wel genoeg toepassingen voor weten te vinden.
 
Ik zou er wel genoeg toepassingen voor weten te vinden.

Ja natuurlijk wie niet..maar toch een heftig ding en in veel gevallen kan een losse filterbank er best mee door. Sherman heeft momenteel iets met Rodec op de markt gezet. Iemand daar bekend mee?
 
Back
Top