Wat is er met de ARP Ody prijzen aan de hand?

Hey,

Nieuw hier en meteen misschien al een domme vraag aan sms303: heb je 'odyssey' als zoekterm op ebay gebruikt? Ik vind nl. geen enkele bak terug als ik zelf zoek op ebay, maar wel als ik op jouw linkjes klik. Vreemd!

Thx

Ik zocht op ARP, selecteerde muziekinstrumenten en wereldwijd :)

Re-offer????
 
Ik vind mijn 2600 met upgrade erg vetjes.
En ik vind de osc wel krachtig.
Anders als een memorymoog ems mini.
Wat is vind van een 2600 is dat hij extreem muzikaal is en dat vind ik niet van de synti


Wou ik ff kwijt:)
 
:confused:
Batterijen? Dat is nieuw voor mij..

Een Arp moet je geen shit over klezen. Je moet luisteren dan hoor je vette shit.

Die is goed:okdan:

en het is idd net wat Fuse zegt mensen+geld=gelazer...helaas......

iemand nog een jx3p kopen??? 1000 euro:eureka:
 
Ik zocht op ARP, selecteerde muziekinstrumenten en wereldwijd :)

Re-offer????
Oh, 't leven kan soms eenvoudig zijn :) Had dat nog niet zien staan, en via uitgebreide zoekopties lukte het mij maar niet... Thx ;) En ja, jammer van die ody's, zoiets zou ik echt wel kunnen gebruiken mmm :) Is die baslijn van 'Chameleon' van Herbie Hancock daar niet op gemaakt? greets
 
Die is goed:okdan:

en het is idd net wat Fuse zegt mensen+geld=gelazer...helaas......

iemand nog een jx3p kopen??? 1000 euro:eureka:

Ik zag nog dat iemand een Juno-60 voor 650 had weten te verpatsen. Granted, die kerel sleutelt er zelf aan dus hij zal piekfijn in orde zijn, maar dan nog.

Ik weet nog dat ik 'm niet voor 400 gulden verkocht kreeg in 1992 (en dat had ik ook nooit moeten doen), en ik ben heel blij dat ik die van mij voor 260 heb weten te scoren.
 
Is die baslijn van 'Chameleon' van Herbie Hancock daar niet op gemaakt? greets

Op het album Head Hunters is wel veelvuldig gebruik gemaakt van de Odyssey (en een Arp Soloist) maar ik weet niet of de baslijn van Chameleon er ook me gemaakt is. Uit een stukje live dat op You Tube staat leek het er geloof ik wel op.

Sowieso een erg fijne plaat :okdan:
 
Zo zit de wereld niet in elkaar. Zo lang er mensen zijn met teveel geld zullen er ook mensen die deze mensen 'bedienen'. En dan krijg je dat gezeik over prijs en wie er wie een loer probeert te draaien er 'gratis' bij.
Mensen + geld = gelazer.

mmm mensen + van alles is gelazer.

afgunst doet het ook goed. als iemand zo'n ding heel duur aanbiedt en iemand anders koopt het, nou ja, prima toch. dan zoek ik verder naar een betere, goedkopere aanbieding. en als iets meer kost dan ik ervoor over heb, terwijl een ander het wel betaalt, tja.... dan is dat nou eenmaal zo, dan stel ik me tevreden met iets anders.
en veel mensen, echt waar, zijn gewoon bang dat ze zichzelf een paar euro tekort doen. de pro-one gaat zomaar in een jaar van 600 naar 850 en de volgende biedt hem dan aan voor 900. want stel je voor dat ik 50 euro misloop.... verschillende prijsstijgingen, voor apparaten die gewoon redelijk regelmatig voorbijkomen, dus niet extra exclusief zijn, komen daar uit voort.
ms20 zelfde verhaal, tr808..... er zijn er genoeg.

iedereen loopt maar te zeiken over handelaren, over de regering, over bedrijven.... het zijn de mensen, wij zijn het ook Sander, dus............
2009: iedereen aan de strop. :mexico:
 
Op het album Head Hunters is wel veelvuldig gebruik gemaakt van de Odyssey (en een Arp Soloist) maar ik weet niet of de baslijn van Chameleon er ook me gemaakt is. Uit een stukje live dat op You Tube staat leek het er geloof ik wel op.

Sowieso een erg fijne plaat :okdan:
Ja he, lekkere plaat. Dan zal je ook wel Man Child, Secrets, Thrust, Survival of the Fittest met de Head Hunters ook wel kennen? Zalig gewoon, hoe Herbie met die synths overweg kan. Ik heb dat filmpje ook eens gezien ooit, denk ik. Had hij ook geen blauwe 2600 bij?

greets
 
verschillende prijsstijgingen, voor apparaten die gewoon redelijk regelmatig voorbijkomen, dus niet extra exclusief zijn, komen daar uit voort.
ms20 zelfde verhaal, tr808..... er zijn er genoeg.

iedereen loopt maar te zeiken over handelaren, over de regering, over bedrijven.... het zijn de mensen, wij zijn het ook Sander, dus............
2009: iedereen aan de strop. :mexico:

Haha ja, de MS20's gaan soms ook al voor vlotjes 1500 euro de deur uit! Om dan nog te zwijgen van een rhodes of een wurly. Onlangs nog gezien: 2500 voor een rhodes 73 Mk1, aiii... En ohja, ook de grote broers van de Ody's moeten niet onderdoen, check it out:

http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&item=230316237803

+9000 U.S.D., jawel!!

Tjah, en die afgunst... Soms wel te begrijpen ook :p want wat ik wel soms zonde vind is dat er zo van die Youtube filmpjes zijn waarbij sommige mensen het meest lekkere of zeldzame gerief ooit hebben staan, en waar er dan op dat filmpje alleen maar tien minuten gezeik en geprul te zien valt!! :( Nu, iedereen heeft natuurlijk het recht om zich een vette vintage synth aan te schaffen en zich ermee kapot te amuseren, maar eerlijk gezegd bezorgt me zoiets soms meer ergernis dan die hoge prijzen! Want de arme muzikant, die kan zich zoiets helemaal niet veroorloven terwijl een ander ermee klungelt of er zelfs zelden eens aankomt, denk ik dan soms ;)

Gelukkig dat ik lesgeef :p en dat er toch blijkbaar soms eens een zeldzame rusissche bak wordt verkocht op ebay aan een schappelijke prijs! Met 850 euro (shipping incl) beschik ik binnenkort over een lekker minimoog-achtig geluid met een Altair 231! 'k Denk (en hoop) niet dat dit een waanzinnig dure prijs is voor deze synth...

Blijven hopen dus op buitenkansjes. Wie weet ooit wel een Ody!
 
Wat ik wel soms zonde vind is dat er zo van die Youtube filmpjes zijn waarbij sommige mensen het meest lekkere of zeldzame gerief ooit hebben staan, en waar er dan op dat filmpje alleen maar tien minuten gezeik en geprul te zien valt!! :(

Ken je nagaan hoe het had geklonken met Novation KraakStations en grypVirus B....
 
Ja he, lekkere plaat. Dan zal je ook wel Man Child, Secrets, Thrust, Survival of the Fittest met de Head Hunters ook wel kennen? Zalig gewoon, hoe Herbie met die synths overweg kan. Ik heb dat filmpje ook eens gezien ooit, denk ik. Had hij ook geen blauwe 2600 bij?

greets

Ik moet tot mijn schaamte bekennen dat ik de albums die jij noemt nu net niet ken :o: Inmiddels heb ik aardig wat van Herbie in huis, maar het meeste is het oudere (jazz) werk. Ja, en albums zoals Crossings, Sextant en Future Shock en zo...

Ik ga er toch eens achteraan denk ik... bedankt voor de tip! En ik ga ook maar weer eens met mijn Odyssey aan de slag binnenkort ;)
 
Ken je nagaan hoe het had geklonken met Novation KraakStations en grypVirus B....
wie weet wel fantastisch! :-p

of waarom niet hierop??

mini.jpg
 
Laatst gewijzigd:
Ik ga er toch eens achteraan denk ik... bedankt voor de tip! En ik ga ook maar weer eens met mijn Odyssey aan de slag binnenkort ;)

Als je de gewone Headhunters album fijn vind klinken, dan ga je deze zeeeeeeker ook wel lusten!! 'Butterfly' is vb echt zo'n pareltje op het album 'Thrust', om er maar één van te noemen...

Eigenlijk komen allerlei vintage synths aan bod in die platen. Heel wat Arp materiaal, indeed. Echt de moeite voor de 70's spacy funk liefhebbers, al zijn er natuurlijk nog vele andere voorbeelden naast de Headhunters...

Veel plezier ermee, en natuurlijk ook met je Ody! Misschien kan je er voor de fun die klank 'Chameleon' eens op proberen na te bootsen, niet zo moeilijk volgens mij...

Bye
 
Prijs is niet super raar als hij helemaal ok is.
Van de week is er een mooie arp 2600 verkocht voor 9000 dollar!
Dan is deze prijs niet zo raar.
Die prijs van die synthi-e die hij aanbied is wel erg sneu.
Iets van 3000 euro terwijl je er ook eentje voor 1700 ex btw bij Rehberg kan kopen.
Ik had hem hier over gemaild en gevraagd of er wat mogelijk was met de prijs maar hij antwoord helaas niet.
 
kotz vintage... wat die vent durft te vragen... hij heeft geen ziel.

Ik wou het net zeggen KOTZ vintage.....die gast is een schande.....belachelijk hoge prijzen blijven vragen.....ik zou nooit wat van die gast overnemen.

En vindt jij bijna 2 ruggen normaal dan voor een Oddy Mono? En 9 ruggen ($) voor een 2600...tsja da's 6651 euro...is ook heftig hoor.
 
Back
Top