Native instruments Traktor Kontrol X1

Attachments

  • Traktor_Kontrol_X1_Packshot.jpg
    Traktor_Kontrol_X1_Packshot.jpg
    240,9 KB · Bekeken: 79
het is een vet ding, en Hawtin is een super dj ;)
Vind echt ni zo vet, is idd dedicated maar eerder aan Hawtin dan aan traktor. Nu gaan er velen de visie van Hawtin overnemen over beatmatchen, maar wat Hawtin allemaal kan doen omdat hij niet hoeft te beatmatchen, dat kunnen de meeste onder hen niet. Ja, Hawtin is een goede dj, maaar die anderen die nu de syncknop gebruiken kunnen nooit doen wat hawtin doet dus raad ik ze aan toch te blijven beatmatchen, iets tussen beiden of deze apparatuur kopen maar er niet mee gaan optreden.
Mits creativiteit vind ik de 2xXone 1D's nog altijd beter.

Gagarin
 
Nouja, ieders voorkeur van wel/niet beatmatchen daargelaten, het blijft een fijne controller om traktor mee te bedienen. Alhoewel mijn voorkeur uitgaat naar de vestax tr1 (wel wat duurder)
 

Attachments

  • Vestax-TR-1.jpg
    Vestax-TR-1.jpg
    90,3 KB · Bekeken: 60
Hawtin is GAY!!! En dan nog, dit is 'n DJ ding... en dit is 'n SYNTH forum. Ik word als technicus in 'n pop podium echt enorm tureluur van alle DJ's die van die kut doosjes mee nemen omdat ze te lui zijn om hun platentas mee te slepen. Drie verschillende systemen op 'n nacht is nix bijzonders meer. A&H heeft er wel 'n leuke oplossing voor bedacht, 'n geintergreerde geluidskaart in je mixert. Maar de heren willen natuurlijk allemaal met zo'n crappy Pioneer werken... prutsers. Het enige goeie systeem wat er is is Serato... maar das in mijn ogen.
 
Lui en prutsers die DJs van tegenwoordig tss tss, blijkbaar last van opgebouwde frustratie? Of misschien ben je gewoon van de oude garde. Verder heb je gelijk dat dit gericht is op DJ software, echter blijft het een gewone midicontroller waar je ook synths mee kunt aansturen.
 
Ga hem direct kopen wanneer hij uit is..

Wou eerst een Maschine of Xone 1D kopen maar daar ben ik nog niet zo zeker over nu dit uitkomt
 
waarom zou je geen jogweels willen hebben? doe mij maar een VCI 300. een touchpad zoals op een laptop zou wel weer een handige toevoeging zijn, aangezien ik nu nog vaak naar de muis grijp
 
Die gaat er zeker komen, ideaal voor loops / beatjumps / en door je tracks scrollen! Nette prijs ook!
 
Hiermee control je alleen maar je decks en fx mee dus is ie veel te beberkt voor als je software only draait. Geen jogs, geen faders, geen x fader, dus alleen bruikbaar icm met een externe mixer ernaast. Ik verwacht van NI ook nog wel een uitgebreidere versie. Dus eentje met faders en ingebouwde audio interface, als concurrent voor oa. de Hercules RMX en de Numark OmniControl. Die OmniControl heb ik hier staan en daar heb ik serieus al veel plezier mee beleefd!
 
Back
Top