Soft Synth Leads

Aanvaard, dan is het antwoord dat je genoeg gerief (3xosc, vanguard en camelphat + alle FX van fruityloops) hebt om je doel te bereiken. Een plug-in waarmee je goed zal kunnen werken en van alles kunt maken zul je spijtig genoeg niet vinden, behalve als je specifiek genoeg bent. Omschrijf eens wat je precies zoekt. (bv detune, sterke enkele oscillators, karakterfilters en andere omschrijvende woorden - en let er op dat een synth alleen het geluid genereert, de rest is in principe voer voor de effecten, behalve als een synth zeer goede effecten on-board heeft)

Bv: sylenth1 is goed in detune geluiden, maar vergeet het om een enkele oscilator te gebruiken voor hmm elektro doeleinden. Over de filter ben ik ook niet te spreken, er zijn veel betere op de markt. )

Okay, thanks voor je hulp. Detune, meerdere oscillators, zaag, geen arpeggiator nodig, LFO, warm klinkende filter, wellicht built-in effectjes zoals reeverb, etc, is natuurlijk niet per sé nodig, kan ook met effects bereikt worden.

Een plugin waarmee ik een stevige basis sound kan maken!
 
probeer eens de polyiblit, deze klinkt ook best "lief" meer met een goede chorus is dat best weg te krijgen.
ook de triangle II krijg ik wel vette sounds 1 nadeel hij is volledig mono. En bijde zijn gratis.
 
Back
Top