[techno] Pjotr G - Unreachable State

jaja met je "amateuristisch" gemekker :D

zie de eerste post; er is weer een werkende link!
 
Moet zeggen dat ik dit toch wel kan waarderen.

Vind het heel vet klinken en het beukt goed.

Hoor graag nog eens wat van je muziek :okdan:
 
:okdan: goeie track zit zeker goed inmekaar. nice strings en idd nice percussies ga zo door ;)
 
1 klein minpuntje vind ik die trancy tune in het midden ergens. die had er van mij niet in gehoeven, verneukt een beetje de Techno'is sfeer!

offtopic; Chillburg? Das dichtbij mij!
 
Nou Peet je weet dak nie van techowww hou, maar ik zal deez eens grondig luisteren. Dan hoor je t wel!
 
Hij is fijn :)
Vooral de beats zitten goed in elkaar, en die strings mogen van mij ook best. Het enige punt is dat ze muzikaal gezien helemaal niet bij de rest van de track lijken te horen, omdat er verder vrijwell geen melodie in zit (behalve die synth stabjes die er na 2 minuten inkomen) , en er niets in de groove zit wat echt verband houdt met die strings (als je begrijpt wat ik bedoel). Misschien dus een idee voor de volgende keer als je iets vergelijkbaars wilt doen, om die strings een beetje meer te betrekken bij de rest van het nummer, in plaats van ze alleen maar "aan de uiteinden te plakken".
 
eeeejj, die drums... zeker knap werk ja! 8) Misschien vind ik alleen die stringpads qua melodie een beetje te saai. Maar mijn string partijen draaien ook vaak uit op zulke dingen. Ik vind die drum wel Underworld-achtig 8) Mijn complimenten voor dat in het bijzonder en de gehele track.

Daan
 
Misschien vind ik alleen die stringpads qua melodie een beetje te saai. Maar mijn string partijen draaien ook vaak uit op zulke dingen.
De "strings stukjes" zullen door dj's toch niet gedraait worden daar ze alleen aan het eind en het begin zitten.

chapeau
:W pjotr G
 
Back
Top