[techno] Pjotr G - Freak your Spirit

Pjotr G

funky lid
Lid sinds
1 november 2001
Berichten
4.580
Locatie
Nieuwkoop
Hallo,

Dit keer weer boemel-techno klaargestoomd. Ride + hihats uit TR909, psycho orgeltje uit MC-307, Wat synthsounds en ritme noise (die door flanger gaat) Nord Rack 2, Electro Harmonix Electronic Mistress Flanger, en de rest veel sampler. Galm en delay Zoom RFX-1000's, LEM CLX-2 compressor op de main inserts.

http://homepage.uvt.nl/~s216887/samples/songs/Pjotr_G_-_Freak_your_Spirit.mp3

Wat vindt u meneer/mevrouw?
 
rare techno :D
ritme zit zoals gewoonlijk zeer goed. alleen ben ik niet zo zeker
of dat die melodie wel past. maar het was misschien wel de bedoeling
om hem wat freaky te laten klinken.
 
Ik vind 'm wel lekker klinken; zit erg strak in elkaar allemaal. Alleen gebeurt er wel wat weinig voor 6 minuten. Niet echt iets om thuis te luisteren op deze manier (voor mij dan). Ik vind trouwens dat je bassdrum iets te hard staat in de mix; nogal dominant nu.
 
Grote stappen snel thuis werk
Ik bedenk me (als ik zelf muziek maak) altijd wat de meerwaarde kan zijn van een nummer dat ik maak. Dat is in dit geval met jou nummer dus 0,0 want ik heb in de afgelopen 14 jaar al tigduizend keer dit soort techno voorbij horen komen en tja het gaat nu eenmaal een keer vervelen. Maar voor iemand die het voor het eerst hoort kan het natuurlijk een enorme openbaring zijn...

Sorry Pjotr maar je hebt nu wel mijn eerlijke mening! :D
 
Vind hem wel goed! Enkel het stemmetje..' Please be there ' .. vind ik niet zo passen. Je hebt in je melodie ook te veel flanger-effect gebruikt vind ik
 
TIP ! neem een lekkere lange Vakantie om nieuwe inspiratie
op te doen..
 

Attachments

  • seychellen-strand2.jpg
    seychellen-strand2.jpg
    7,2 KB · Bekeken: 77
Absoluut niet mijn style dit.

Maar klinkt wel lekker funkie. Vooral die bas woepwoep is leuk. Dat alles zo verkreumt bij rond de 2.50 is ook8) .
Een beetje eentonig, ehm bedoiel er niks mee hoor maar er mach wel iets meer in gebeuren van mij.

De mix zelf klinkt goed op pc boxies, absoluut niks op aan te merken.
 
vind het toch wel wat vreemd dat over deze track opeens mensen vallen?

Ik pretendeer niet vooruitstrevend te zijn. Maar moet ik hieruit afleiden dat t teveel lijkt op ander spul van mezelf of ander spul van anderen?
 
Begin doet me aan die techno track: Shockers denken!
Begin klinkt lekker funky.
Het geluid wat er op 54 secs in komt is ook erg lekker
Lekkere ritmes. Die freak your spirit vocal vindt ik wel cool
En die valse geluiden maakt het echt een beetje freaky techno :)
Lekkere track!
 
Origineel geplaatst door Pjotr G
vind het toch wel wat vreemd dat over deze track opeens mensen vallen?

Ik pretendeer niet vooruitstrevend te zijn. Maar moet ik hieruit afleiden dat t teveel lijkt op ander spul van mezelf of ander spul van anderen?

Nou ja, ik val niet over je track hoor P. Maar ik probeer alleen maar aan te geven wat ik erbij voel en dat kan natuurlijk bij iedereen verschillend zijn. Ik ben misschien een idealist die graag vernieuwing ziet..
Maar vooral dooooorgaan!
 

Attachments

  • barrystevens.jpg
    barrystevens.jpg
    1,4 KB · Bekeken: 70
ok Arv, volgende keer gaan we weer innoveren :D


er is n tijd voor intelligentie en er is n tijd voor rammelen :D
 
Back
Top