[techno] Pjotr G - Krepriche

Pjotr G

funky lid
Lid sinds
1 november 2001
Berichten
4.580
Locatie
Nieuwkoop
Hallo,

Weer een techno track klaar gestoomd. Gemixt op Behringer MX2442 en een setje tannoy reveal actives. LEM CLX2 compressor op de main inserts. 2 Zoom RFX-1000's voor delay en galm. Roland MC-307 voor een paar drum sounds, Nord rack 2 voor white noise, sinus "toet" en het pluckje. De rest komt uit de E-mu ESI4000 turbo.


Download:
http://homepage.uvt.nl/~s216887/samples/songs/Pjotr_G_-_Krepriche.mp3

Graag hoor ik wat jullie ervan vinden :)
 
tis een leuke track. die fills met die beat vinnek leuk.
en er zit een goede drive in. :okdan:

[te negeren commentaar]
alleen had ik graag iets melodisch gehoord. je beats en ritmes
zijn perfect maar alleen die melodieën van je kunnen volgens
mij wat "vernieuwender". een riedeltje van 1 maat lang dat
steeds herhaald word hebben we ondertussen al veel gehoord.
maar das puur persoonlijk
[/te negeren commentaar]
 
Die kick die je gebruikt is mega vet... hobbelt lekker door...
Voor de rest vind ik het een lekkere track..zoals zo vaak bij je producties

:halleluja
 
VET ! lekkere whoe-aa... en fijne percussie..

:okdan:
 
Mmmm nee sorry maar deze vind ik echt wat minder..
Je vorige tracks waren echt goed en hadden echt iets energieks maar deze vind ik veel te loom.
Komt deels door het BPM wat lager ligt en door de bekende ''who's in the house'' sample deze word iets teveel herhaald vind ik.
Tevens mis ik een lekkere hook erin.
Tja sorry dus maar de rest vind ik echt top van je dit valt er ook wat meer buiten zeg maar.

Maar goed ik kijk al vol verlangens uit naar de volgnde nieuwe :D



:doei:
 
Ik zie voor de rest trouwens alleen maar goede reacties dus het zal wel aan mij liggen en mijn zeer foute muzieksmaak :D

(Ik ben ook maar een mens.....)
 
ik mis wat spanning en sensatie! :D

hmm, over het ritme kan geen misverstand bestaan, die is okay. Maar ik vind het bij elkaar zo zompig en dof! Kan mijn smaak zijn (allicht) maar het is zo zwaar op de maag.. Waar zijn mijn Rennies? :D


gr
 
Origineel geplaatst door Kevin
Komt deels door het BPM wat lager ligt en door de bekende ''who's in the house'' sample deze word iets teveel herhaald vind ik.

Mijn techno bpm staat steevast op 140. Ligt dus niet lager dan anders, da's puur de groove. De vocal is eigenlijk niet echt bedoeld als verstaanbare vocal maar meer als opvul gimmick.

Dat er geen hook is, daarover heb ik getwijfeld. Wat ik dan geneigd ben te doen is hardstyle/house invloeden qua lead erin stoppen, dit heb ik nu expres een keer vermeden.

En alle positieve reacties :) lekker :)
 
Origineel geplaatst door Pjotr G
Mijn techno bpm staat steevast op 140. Ligt dus niet lager dan anders, da's puur de groove



Ahaaaaa dus eigenlijk houd je mij voor het lapje :( met je producertrucjes 8o)

Na wat meer geluisterd te hebben ga ik hem toch al wat meer waarderen....
 
Weer eens heerlijke drums Pjot! Lekker trackie?! Enige wat ik er persoonlijk bij zou willen horen?! Is een clap, op de 5 en de 13?! Kort, maar wel een effectje erop!:D Met dit soort tracks zie ik de Techno scene rooskleurig in voor de toekomst! Top!:okdan:
 
Lekkere beats hoor! Die kick heeft ook lekker veel punch. Daardoor heeft de track ook wel wat weg van Mauro Picotto's stijl. Ben ik verder neit echt fan van, is niet echt mijn stijl van techno. Maar dit zit goed inelkaar, en ik kan me voorstellen dat er veel mensen zijn die hier volledig van uit hun dak gaan. In die break had ik wel iets meer verwacht. Mischien is het cool om daar van die grootse strings en pads erbij te doen, waar flink meegetweaked word. En daarna knalt de beat er weer lekker monotoon in.

Mischien moet je dit eens naar het label van mauro sturen; Meganite.

Nice one!
 
:mega: Vette track!
 
Idd een leuk nummer, ik vind hem minder bruut dan go flat.
Deze track is effe wat subtieler. Het heeft wat meer een space gevoel (en dat mag ik wel).
Lekker nummer om effe op weg te spacen op de dansvloer. Veel rook, blauw licht...

Keep up the good work. Over de mix op zich kan ik niet superveel zeggen omdat ik hier op verrotte hifi speakers zit te luisteren in mijn cosey woonkamer :D.

-C-
 
Jumjum.

Wat gaat ie lekker 'door'. Echt een nummer voor rond 04:45 in een verlaten loods.
Idd wat C738 zegt, om ff op weg te spacen.

Ik ga geen technisch verhaal houden, omdat ik dat niet kan.

Hij klinkt mij gewoon erg lekker in het gehoor.

Gr. G
 
hij klinkt wel fijn toch mis ik iets wat wel in go flat zat, zijnde een kleine lead of ? er had van mij ook nog wel een break in mogen zitten die op 1:22 vindt ik overigens wel vet, maar daarna is ie te lang het zelfde imo. oh correctie er zit nog wel een kleine break in op 4 nog wat :D mijn fout. Tja wat moet ik dan zeggen, hij beukt wel lekker :D en de mix is goed maar dat ben ik bij jou wel gewend:luv:

grtz mike
 
Ik hou niet van techno (al kan ik het soms wel ff slikken als ik in de stemming ben)

Maargoed, je weet duidelijk waar je mee bezig bent, en ik heb ondanks dat ik er dus niet van hou me nergens aan geergerd of gestoord. Erg netjes gedaan, lekkere drive, en die fills zijn echt vet.
 
Reactie

Reactie

Je bent ongeveer de einge op dit forum waarvan ik niet na 30 sec het nummer al afkap..
Dat zegt al genoeg denk ik


Greetsz
 
Back
Top