Uitdelen van bans

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
tja, ik zal niet geheel objectief zijn, maar wat ik persoonlijk met hexagon heb meegemaakt, gaat toch wel iets verder dan een uitgesproken mening. laat ik het daar maar bij laten. daarmee hoeft ie wat mij betreft geen ban, want ik heb het al eerder gezegd, zo iemand komt gewoon terug onder een andere naam. ik vind de negeerlijst een uitkomst. met sommige mensen hier heb ik het helemaal gehad, anderen vind ik stomvervelend posten, mensen die ik niet vertrouw, ruziezoekers beneden een bepaald niveau. gewoon negeren. sommigen voelen zich dan gekwetst en gaan zitten zeiken om een verklaring waarom ik ze negeer, maar wat is er nou mooier dan met een boogje om iemand heen te gaan, als je elkaar niet zo goed ligt. we kunnen elkaar toch niet allemaal aardig vinden/waarderen.
overigens, de aanleiding hiervan, een post in die plan b waarschuwing thread.... was dus een grap, maar niet als zodanig te herkennen omdat ie gewoon helemaal niet leuk was.
en als ik nu mono's eerste reactie daarop teruglees, denk ik ook: tjee, dat kan wel wat minder.
maar goed, back on topic: bans opleggen lijkt me iets voor kundige moderators die stevig in hun objectieve schoenen staan. ik zou het fenomeen daarom op synthforum maar afschaffen.
 
ik zeg niet dat een ban dan gelijk door iedereen als terecht geaccepteerd moet worden. ik bedoel meer dat het jureren van een ban zo onzinnig is aangezien een mod of meerdere het in dat geval nodig achten om iemand van het forum te verwijderen vogens de regels die er zijn en het inzicht van hen op dat moment. misschien dat ze het later terugdraaien of dat de situatie verandert, dat kan natuurlijk
verder hebben we allemaal vrij weinig inzage in wat er precies gebeurt en interpreteren voor een ander is al helemaal niet te doen.
Als iedereen mekaar een stapje tegemoet komt is al die bullshit best achter ons te laten volgens mij.
Natuurlijk slaat dat homo-poly gebeuren nergens op, maar zou het jou zover opnaaien dat het resulteert in een ban voor jou? ik denk het niet.. omdat je er volgens mij vrij luchtig in staat..
je hoeft ongepast gedrag richting jezelf ook niet te beantwoorden met ongepast gedrag richting anderen. dat is een keuze die iedereen kan maken natuurlijk

sorry voor mij lange verhaal
 
Misschien een soort van 2de kamer bouwen met daarin een over het algemeen 'n gerespecteerde groep gebruikers erin van hier op SF en dan gewoon een referendums houwen over dit soort zaken waar we anders toch niet uit zien te komen.
 
ik heb er geen behoefte aan

ik heb een behoorlijk weinig toevoegende uitgesproken schijtbek, maar toch balanceer ik niet op het randje of ik hier mag blijven komen of niet.
als ik eerlijk naar mezelf kijk dan vind ik de marge die je hier hebt in geaccepteerd gedrag toch echt wel ruim genoeg om alle punten die je eventueel zou kunnen hebben duidelijk te kunnen maken.
 
wat bedoel je absoluut? dat ik een behoorlijk weinig toevoegende uitgesproken schijtbek heb? :frons:

:D
 
Natuurlijk slaat dat homo-poly gebeuren nergens op, maar zou het jou zover opnaaien dat het resulteert in een ban voor jou? ik denk het niet.. omdat je er volgens mij vrij luchtig in staat..

hoe bedoel je, zoek je ruzie misschien...


voor mij ook geen 2de kamer alhoewel leuk bedacht.

wel gewoon als de genoemde lui een mailtje krijgen met de tekst:"kom maar uit de hoek, straftijd voorbij, u inbreng wordt van ganse harte gemist en u bent weer van harte welkom, het synthforum"maar dat zal wel weer niet gebeuren en daarom blijven we van dit soort wanhopige zeikdiscussie , in de achterhoede, voeren.
het lijken wel steeds een soort begrafenissen. eerst al die bidprentjes van smackoss en nu een afscheidsborrel voor mono .
misschien sterven de echte hardwarefans uit en wordt de rest verbannen naar het softsynthforum.:mega:
 
Behandel anderen zoals je je wilt dat ze jullie behandelen

Behandel anderen zoals je je wilt dat ze jullie behandelen

Een quote uit de Bijbel(Lucas 6:31) en ook te vinden is op [ame="http://en.wikipedia.org/wiki/Ethic_of_reciprocity"]Wiki's Ethic of reciprocity. Dit zou bijvoorbeeld als sticky kunnen staan waarnaar gerefereerd kan worden.
Lees anders meer op wiki over [ame="http://nl.wikipedia.org/wiki/Normen_en_waarden"]Normen en waarden.

Persoonlijke regel die ik toepas als iemand iets beledegends zegt is negeren of een PB zenden en vertellen dat IK het beledegend vond, niet wat HIJ/ZIJ verkeerd gedaan heeft. De achtergrond hiervan zullen de meesten wel begrijpen.
 
Kan er niet als volwassen mensen met de betrokkenen gepraat worden om dit soort uitspattingen in de toekomst voorkomen kan worden. Kan me niet voorstellen dat er op zo'n grove manier gesproken is dat uitpraten en eventueel excuses het niet kan oplossen. Kom op hey, de lagere schooltijd zijn we zo onderhand toch wel overheen gegroeid. mono-septic terug A.J.B. Zou ik erg fijn vinden.
 
T**ing ben ik ff blij dat ik met een dikke postzegel een heel weekend in de zon heb lopen trippen op Ruigoord......hou nou toch eens allemaal op met deze onzin.....ik ben ook wel s door een mod benaderd na de Apeldoorn affaire....antwoord netjes bied je excuses aan niks aan de hand.....

In de ban v/d cockring....:duivels:
 
Is die *##&^*!! al getraceerd die dit allemaal op zijn geweten heeft? Want wie weet gaat hij dit vaker op deze manier mensen over de zijk helpen. Want blijkbaar kan dit zonder gevolgen voor de intrigant.
 
wat een kansloze bedoeling dit..je kan wel tegen het systeem blijven schoppen, maar hebben jullie nou nog niet door dat dat geen enkele zin heeft?
Al wil 90% van het forum maar 1 kleine verandering, dan wordt er toch niet naar geluisterd.
Triestig? Ja..Maargoed, thats the way it is.

En in feite mogen ze het zelf bepalen, als ik een site/forum zou openen dan zou ik ook zelf mogen bepalen wat ik ermee doe. (als ik dan geen zin heb om naar de grote massa te luisteren dan zal dat misschien vaak niet slim zijn, maar das een ander verhaal)

Vind het iig wel belachelijk dat septic een ban krijgt omdat die het over nasi g. mods heeft. Ik zie daar het kwetsende niet aan.

Maargoed, de rest van mijn mening hou ik voor me want sf is een dictatuur en geen democratie, dus dat zou kansloos en zonde van mijn tijd zijn.

Tip: hou je bezig met het zoeken naar interessante info op sf ipv het zoeken naar problemen

Zo nu eerst een bavaria :biertje:
 
Is die *##&^*!! al getraceerd die dit allemaal op zijn geweten heeft? Want wie weet gaat hij dit vaker op deze manier mensen over de zijk helpen. Want blijkbaar kan dit zonder gevolgen voor de intrigant.

Ik denk dat daar niet achter te komen valt, zelf denk ik wel dat er 2 soorten typetjes achter dit soort acties kunnen zitten.

Typetje 1 is een sub-assertief figuur wat normaal nooit wat te melden heeft op het forum en ineens besluit tot zo'n actie over te gaan.

Typetje 2 is een 'normaal' actief lid welke over het algemeen gewaardeerd wordt en enig aanzien heeft op het forum maar een achterbakse inslag heeft die hij soms niet kan onderdrukken.

Hoe dan ook, je komt er toch niet achter, maar zielig is het zeker en dat weet de persoon achter de actie inmiddels ook. Dus, dit soort dingen lost zich min of meer vanzelf op.

Nu moeten alleen die bans nog worden opgeheven. :)
 
....ik ben ook wel s door een mod benaderd na de Apeldoorn affaire....antwoord netjes bied je excuses aan niks aan de hand.....

Heheh... en ikke voor 'n Hummer.

En ook nog eens excuses voor aangeboden! :engel:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top