Uitdelen van bans

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ok mijn ban is ook weg, zonnder enige verklaring of verantwoording daarvoor...

Ik ga niks meer verklaren of uitleggen die tijd is voorbij. Met dit regime kan ik niet door een deur. Enigste oplossing, weggaan. Er is geen enekele mm ruimte speling bij de mods, wanner het hun aangaat, maar een ander moet zich alles laten welgevallen...

Ik hou de er aan mijzelf. Als er een frisse wind door het modteam is gegaan, kom ik wel weer terug..

Bedankt voor vele jaren plezier, maar dit was de druppel
 
ok mijn ban is ook weg, zonnder enige verklaring of verantwoording daarvoor...

Ik ga niks meer verklaren of uitleggen die tijd is voorbij. Met dit regime kan ik niet door een deur. Enigste oplossing, weggaan. Er is geen enekele mm ruimte speling bij de mods, wanner het hun aangaat, maar een ander moet zich alles laten welgevallen...

Ik hou de er aan mijzelf. Als er een frisse wind door het modteam is gegaan, kom ik wel weer terug..

Bedankt voor vele jaren plezier, maar dit was de druppel

Aaaah kom op man dat meen je niet? Wat moeten we zonder je graftechno.......je laat toch niet een stel malloten je shit vertieven???
 
yo sept, maak je toch niet ZO druk, even een groene sigaret.
hup naar de tjet jij ;)
 
ps een beetje verantwoording afleggen zou best mogen mods...
 
Hi mono,.. welkom terug,.. godzijdank,..

My two cents,..

Misschien een idee als de mods ons gewoon alles lekker samen te laten uitvechten,.
Je mag t forum weer op als alle onkruid uit de tuin is ofzo.
Tot die tijd verlies je privileges om te posten. Een soort van semi-ban voor alle betrokkenen.
Los je geschillen op via pb,.. Dan zul je zien dat mensen echt geen professionele counceling nodig hebben of een moddelijke interventie om gewoon tot elkaar te komen,.
Dan worden er ook geen tere modharten gebroken en hoeft niet heel t f$^%ing forum mee te genieten van al t mod(der)gooien.
Misverstanden worden zo, onzichtbaar voor de rest, uit de wereld geholpen en het soapgehalte daalt aanzienlijk.

Zowiezo een tip voor ieder forumlid,.. los je shizzle op in een persoonlijke sfeer.
Heb je iets te klagen of te vragen,.en is t persoonlijk,..hou t dan ook zo!
 
ps een beetje verantwoording afleggen zou best mogen mods...
misschien wordt er toch wat geluisterd , als er heel hard gepraat wordt tenminste. en laat dat excuses vehaal nou 'ns even , neem de hand aan schreven we eerder.
we moeten dit unieke nederlands paradepaardjes forum toch samen blijven draaien , en het is prettig dat er toch ruimte lijkt te bestaan voor gezonde afwegingen.een beetje frisse wind hebbenwe nu met z'n allen gecreeerd en zo kan dat hopelijk verder in de door iedereen gewenste richting zich ontwikkelen.
nu aftaaien( moet iedereen maar eens eventjes graag rustig over nadenken) zou ook niet echt helpen en ook niet helemaal leuk zijn voor eenieder die zich moeite getroost heeft om een en ander in een ander vaarwater te krijgen !
persoonlijke gekrenktheid is reeel , maar kom op jongens , we zijn toch wel in staat om ons daaroverheen te zetten.
we zijn toch geen mietjes
 
Kom op Chef Noodle, je laat je toch niet weg jagen van synthforum door een moderator die je kortstondig in de ban deed?

Als het er echt om gaat blijk je niet zelden hulp te krijgen van diegene van je het totaal niet verwacht had. Dat was al zo in 40-45 en zal altijd wel zo blijven.

Er is een hele thread discussie ontstaan over onder andere jouw ban, dus betrokken waren al die kerels wel met je lot. Zoals jij ook betrokken bent.

Kom op, je laat je toch niet wegjagen van je noodles?
 
En de soap continues...

Wat ik zo gelezen heb in dit topic gaat allemaal om ordinair haantjesgedrag...zowel van de moderators als de gebanden trouwens...en een hoop mensen in dit topic doen er lekker aan mee...

:slotje:
 
Tjemig, ben 2 weken weg en lijkt wel GTST hier, stelletje ouwewijfen :)

Kom gewoon weer over synths en Trance lullen al dat huisvrouwen geneuzel hier....
 
Is het nu eigenlijk een gekke gedachte dat een deel van de problemen komt door die rare nick-naampjes? Ik ken Mono (eh... Dennis) persoonlijk en ik weet dat hij qua karakter 'heftig' is. Dat weten de moderatoren ook en nogmaals, het gebeurde allemaal niet in het openbaar.
Maar aan de andere kant je beledigd voelen over een woordspeling, hoe flauw ook, over een niet bestaande naam, een alias?

Is er nou niemand die door heeft dat jullie allemaal toch wel een beetje de virtuele wereld iets te serieus nemen? Ga gewoon onder je eigen naam schrijven en inloggen enzo en onthoud dat Mono-Poly een Korg synth was en ook een veel te lang durend spelletje...

:D

Wout Blommers
 
haantjesgedrag, oude wijven, wat is het nou?

geen van beide hè. van haantjesgedrag is pas sprake als er een kip rondloopt.
jullie zijn er gewoon weer 2 van dezelfde soort: het is allemaal niks, het gaat allemaal over niks, maar jullie melding daaromtrent, die is dan weer wel zodanig van belang, dat ie gepost moet worden?!
;)

wat het gebruik van nicknames betreft, daar zit zeker wat in. anoniem lijk je je ook meer te kunnen permitteren.
 
Laatst gewijzigd:
Ik kijk nu al weer uit naar de volgende ban en de daarbij horende drama.
 
Ik ben Jean Schouten en iedereen die een ander wil opleggen wat ie wel of niet mag zeggen of doen, mag van mij opflikkeren.

(en dan zeg ik het nog mild)

Jean Schouten is gewoon geen leuke nick......moet ik mezelf ook op ongeveer 35 andere plekken gaan veranderen........dat wordt het hem niet.

Oh en......Leo for mod (alsof ie daar op zit te wachten)
 
Ik ben Jean Schouten en iedereen die een ander wil opleggen wat ie wel of niet mag zeggen of doen, mag van mij opflikkeren.

(en dan zeg ik het nog mild)

Jean Schouten is gewoon geen leuke nick......moet ik mezelf ook op ongeveer 35 andere plekken gaan veranderen........dat wordt het hem niet.

Oh en......Leo for mod (alsof ie daar op zit te wachten)


tja, opflikkeren oprotten optieften, lees je hier ook vaak, zelfs als het alleen maar 'mag' en niet' moet vind ik dat een naar idee. van mij mag iedereen blijven, als ik mijn negeerlijst maar heb.

ik zit hier al weken op een pakje te wachten, het wordt met de dag erger met tnt inklaring, je had nog mazzel pas, dusseh... kom maar op. ik wil wel een klein stukje op proef bijhouden. misschien bak ik er niks van.
 
wrong.jpg
 
M'b CP251 komt eindelijk deze week binnen. kunnen we weer eens over synths gaan lullen op dit forum :)


zo, dat wordt tijd, dan heb ik ook weer hoop. 8 tot 10 weken noemen ze dat.
 
Bericht door een moderator:
Voor deze collectieve rebirth heb ik even een eigen thread gemaakt: mijn naam is... Deze thread is ver over zijn houdbaarheidsdatum en wordt aldus gesloten
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top