Uitdelen van bans

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

koediman

--<{(OoO)}>--
Lid sinds
11 augustus 2003
Berichten
3.485
Locatie
Rotterdam
ondanks dat hexagon en smackos weleens een tikkie te ver gingen vind ik het toch onterecht dat ze zodanig geband zijn dat ze niet meer terug (mogen?) komen. ik heb geen idee hoe lang de ban van mono-poly nou weer duurt maar ik mag toch hopen dat hij in ieder geval binnen korte tijd terug mag komen. ik weet niet of de mods het doorhebben maar je kicked wel mensen die bepalend zijn voor het forum.
je gooit op deze manier je eigen glazen in als forum zijnde want behalve de wat levendige discussies die je gaat missen is het vooral een bak kennis die je met het badwater wegspoelt.

/2cts.
 
ik wordt hier zo moe van, ben 2 weken op vakantie en weer 2 van mijn maatjes kwijt,
1: ban in gradatie : 1 week, 1 maand, 1 jaar , niet meer onbeperkt
2: niks mis met mono net nog ontmoet prima guy, als ie al zo reageerde moet er toch echt iets geprovoceerd zijn.
voorstel : terug binnen KORTE tijd of deze jongen gaat toch ook eens sterk nadenken of het hier nog wel leuk is. kom nou toch allemaal, wat is hier nou allemaal aan de hand .
en svp bespaar toch al dat oeverloos geklets , dat hebben we nu bij herhaling al meegemaakt, nu eens actie !
 
tjees

laat die mods lekker of bouw een eigen forum
sommige mensen voelen zich hier heel wat omdat ze hele topics vol spammen

iedereen heeft hier gelijke rechten en mods handelen daar ook zo veel mogelijk naar

niet mee eens tief dan lekker op ;)
 
betere oplossing : doe net als ik misschien : voortaan iedere ashole meteen op de negeerlijst, ben je van die lullen af en heb je alleen nog maar leuke kontakten !
 
tjees


sommige mensen voelen zich hier heel wat omdat ze hele topics vol spammen

heb niks tegen mods wel tegen lui die zelf dit soort topics gebruiken om maar wat te kutten , tief hem !
 
als mensen hier zich God wanen en anderen op persoonlijk vlak letterlijk meerdere malen gaan uitschelden lijkt mij een ban volledig terecht....
 
ja , homopoly was inderdaad niet fraai , en een beetje laf bovendien om dat via een nieuw account met 3 posts te doen en dan ook nog een dag te laten staan( foutje , bedankt).
helemaal mee eens
 
Die moderators hier zijn echt de grootste broodmongolen op het internet. Van die mannetjes die ook bij de belastingdienst zouden kunnen werken ofzo (als ze dat al niet doen)
en dat is ook maar gezwam om maar wat te kunnen mailen, gebruik allemaal toch eens je verstand , en fatsoen !
bah.
 
nu eens actie !

Welke actie? Wat er ook gedaan wordt, het is toch nooit goed.

En moderators willen ook wel eens van de zon genieten; het is niet dat we allesziend zijn en 24/7 op SF zitten te kijken of er niet iemand poep schrijft.

Die moderators hier zijn echt de grootste broodmongolen op het internet. Van die mannetjes die ook bij de belastingdienst zouden kunnen werken ofzo (als ze dat al niet doen)

Hoe bevalt 't nog bij de harde kern van de Moerwijk Crew? Bans ontduiken is niet zo netjes, maar echte ghetto-bewoners uit de Murder Capital laten zich natuurlijk niet zomaar tegenhouden!
 
Erg jammer dat er een paar actieve leden gebanned zijn. Ik vind hun bijdrage vaak erg nuttig.. Op deze manier stappen steeds meer mensen over op internationale synthfora over ben ik bang. Dat is jammer, mijn Engels is net zo goed als mijn Nederlands, maar juist het Nederlandse maakt het een wat leuker clubje. :(
 
sunny .....weet je alles?
uhm, ...ja !


Welke actie? Wat er ook gedaan wordt, het is toch nooit goed.

En moderators willen ook wel eens van de zon genieten; het is niet dat we allesziend zijn en 24/7 op SF zitten te kijken of er niet iemand poep schrijft.

hoeft ook niet, maar als we dan toch even van de zon hebben genoten dan ook eens eventjes over het hart strijken en GEWOON die monoholy morgen weer erop. komop alsie zegeltjes kreeg voor elke 1000 bijdrages, had ie z'n kaart allang vol.
ps en dat van die negeerlijst gebruiken , dat meen ik. negeren werkt veeeel beter dan je ergeren en van je af bijten. als de zeikers opeens geen reacties meer krijgen op hun posts rotten ze vanzelf wel op ( mezelf uitgezonderd , ik blijf zeiken: mono.. poly.. tering.. terug.
hony.. poly.. tering.. terug.
en nou echt !
respect
 
En moderators willen ook wel eens van de zon genieten; het is niet dat we allesziend zijn en 24/7 op SF zitten te kijken of er niet iemand poep schrijft.
Jullie klagen al jaren lang over capaciteit maar op een of andere manier komen jullie niet op het idee om meer mods te zoeken.

En als je niet iets doet aan deze structurele problemen dan krijg je vanzelf dit soort structureel gezever.
 
Het signaal is helder: wellicht is het tijd om het modteam uit te breiden. Ik gooi het in de groep. We komen daar nog op terug.

Ondertussen is het wel de bedoeling dat we het met z'n allen enigszins netjes houden, soms lukt dat even niet en dan is een (tijdelijke) ban een middel om het forumbezoek voor iedereen prettig te houden. Niet leuk, soms wel noodzakelijk.
 
ook jammer dat er hier weer wat minder fijne reakties opduiken. zo had ik het in ieder geval niet bedoeld toen ik de thread aanmaakte.

edit: heel stuk weggehaald over hoe ik vind dat er gemodereerd had moeten worden in de homo-poly kwestie. is mijn pakkie an niet, ken ook niet alle ins en outs dus kan het beter laten.

wel blijf ik bij m'n standpunt dat bannen in het algemeen in het uiterste geval moet gebeuren en het liefst voor korte tijd.
 
Ok,.. ik kom net thuis,.. zie ik dat mono in de ban is,..
Dus ik begin te pluizen,. vind ik een zielig draadje waarvan mono denkt dat ik t gestart ben.
Niet geheel onbegrijpelijk na onze plan b trip
maar wel onterecht.

Het moge iedereen intussen duidelijk zijn dat ik dat draadje dus niet heb gestart,.. Zo niet mijn stijl,.. en anders zat ik al dik in de ban.
Volgens mij kunnen de mods zo zien wie dat dan wel op z'n geweten heeft en dat even discreet uitleggen aan betrokkenen.
Mono graag gelijk eervol weer terug op t forum
want al is ie soms wat uhh,.. nou ja,. niet even jolig,..,. dit is veel te weird en complotterig om hem de dupe ervan te laten zijn.
Mono is wat mij betreft een dikke aanwinst voor t forum en iemand anders heeft hier een smerig spelletje gespeeld over onze rug!

Best wel lousy!

Dus als je de held bent of kent die dat draadje is gestart,.. laat dat dan ff weten,. en,.

Mods,.. kom ff uit de zon,..zoek t uit en doe er wat aan!
 
Er zijn inderdaad een paar bans uitgedeeld en ik wil het graag wat toelichten, zodat e.e.a. in perspectief geplaatst kan worden.
  • De persoon die het nodig vond om als Homo-poly te trollen is permanent gebanned. Helaas is niet te achterhalen of het een dubbelaccount betreft van een actief lid.
  • Bepaalde leden vinden het nodig om op een uiterst onconstructieve manier olie op het vuur te gooien in een thread in plaats van simpelweg op de report-knop te klikken, zodat een mod (die ook nog een gewoon leven heeft) in de gelegenheid is er wat aan te doen zodra hij weer online is. De replies die gegeven zijn, zijn puur ad hominem ten aanzien van andere leden of moderatoren die dit ook gewoon doen in hun vrije tijd en omdat ze er lol in hebben, en doen afbreuk aan de sfeer op het forum. Wanneer zo iemand al eens eerder blijk heeft gegeven van dermate "betrokkenheid", kan hij 10 dagen afkoelen met een tijdelijke ban. Wanneer het voor de eerste keer is, dan wordt hij vriendelijk verzocht om dat toch maar liever niet nog eens te doen.
  • De ban van Mono-Poly staat hier los van en heeft te maken met zijn woordkeuze in een pb-wisselingen met een moderator. Onze insteek is om met wederzijds respect met elkaar om te gaan. Daar gaf hij helaas geen blijk van en als mod hoef je je niet alles te laten welgevallen.
 
Erg jammer allemaal hoor,..
Dat er zo'n loozer met 1 draadje de boel zo kan verneuken dat het hierop uitdraait is echt ongelofelijk.

Ik hoop toch dat het nog goed komt.
Dat diegene die die lame grap heeft uitgehaald ff z'n verantwoordelijkheid pakt
en alles weer op z'n pootjes zet.
Want het is echt te lullig voor woorden dat iemand met zijn track
record op deze manier van t forum verdwijnt,..
 
ik heb ook wel eens op een report knop gedrukt en daarna gezien dat het nog heel lang duurde voor er actie werd ondernomen, dat was die hexagon kwestie meen ik (die ik liever nooit meer tegenkom maar die hier toch in allerlei gedaantes weer opduikt, is misschien nog wel enger dan dat je weet dat het om die engerd gaat. is misschien ook iets om bij stil te staan bij het uitdelen van bans.) dus ik neem dat 'moderators hebben niet altijd tijd' met een flinke zak zout. willekeur rules, misschien niet bij alle mods, maar wel bij een aantal. en dan zie je toch ook een soor eng groepsgevoel ontstaan waarbij iedereen het met elkaar eens is.
maar goed, dennis wordt weer eens gejend, is een willig slachtoffer want vliegt makkelijk uit de bocht, en tja... die ban voel je al aankomen, zoals hij soms reageert, dat is ook niet normaal. maar ik denk dat ie gewoon niet tegen dat gejen en tegen oneerlijkheid kan. bv de oneerlijkheid van die flauwe 'een moderator wil ook wel eens in de zon zitten' argumenten
mensen die 'voor de lol' anderen lopen op te draaien en de boel verzieken mogen van mij een permanente ban, maar wat heeft het voor zin, ze komen terug met een andere account. gewoon negeren als je er niet mee wil omgaan en proberen te laten lullen als ze weer eens zitten te gallen. ik heb een bescheiden negeerlijst waar onder andere een paar van deze vervelen opstaan en wat mensen die ik voor geen cent vertrouw of die alleen maar dom lullen en dat bevalt goed. en verder, mensen die ik niet moet, daar praat ik niet mee, maar laat een ander gerust zijn gang gaan.
 
Last edited by a moderator:
De persoon die het nodig vond om als Homo-poly te trollen is permanent gebanned. Helaas is niet te achterhalen of het een dubbelaccount betreft van een actief lid.
Je kunt toch wel zien of dat van het zelfde ip adres afkomstig is. Nou zegt dat nog niet alles want als je achter een NAT proxy zit dan hebben er meerdere hetzelfde IP adres en als betreffende persoon vanuit een andere aansluiting zich aanmeldt dan heeft hij uiteraard een ander IP adres. Maar het is wellicht de moeite waard om hier even naar te kijken.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top