Uitdelen van bans

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ik weet niet waar het allemaal om gaat ondanks het lezen van deze draad maar vind het jammer dat de sfeer er zo door veranderd......

laten we met zijn allen gewoon gezellig doen en het forum relaxed houden... en eventuele aanvaringen per pb oplossen....

we zijn allemaal mens met verschillende meningen.....
laten we proberen elkaar in onze waarde te laten danwel een poging te doen om respect voor elkaar te hebben....

ik hoop niet dat ik nu tegen schenen schop en anders gaarne via pb uw gal spuwen
 
al die bans neemt het leven weg van het forum! en maakt het doods etc anders wordt het lekker saai lezen over wat harware en softijs als je lekker strick alles in het gareel wil laten lopen.
soms wordt er gediscusieert en daarbij kunnen wel eens harde woorden vallen, of een of andere probeert de andere een toer te draaien.
af en toe de brandjes blussen en tijdig ingrijpen wanneer het uit de hand gaat lopen, daar moeten de moderaters oog in hebben, en niet als een overijverige leerkracht in de klas staan.

heb de indruk dat er veel persoonlijheid verloren gaat met bans, zonder mensen die hun eigen zijn, of wat weird zijn of de grenzen wat aftasten, krijgen we een lekkere grijze saaie boel
 
Idd Yerommeke.
Sowieso, ik snap niet waarom beledigen op een forum als dit nodig. Het enige waar je hier negatief over zou kunnen doen, is over andermans nummer. En dat kan ook op een respecterende manier.
 
ik kan niet anders zeggen dat ik erg blij ben dat ik iets anders aan het doen was.
ik wil het niet eens weten
nuttige bijdrage he?
 
ik ga ff een rondje rennen... van al dat popcorn en bier krijg ik een dikke pens...
ff pauze jongens ;)
 
Laatst gewijzigd:
blijven we zitten met iemand die boos de muggen van z'n lijf heeft geslagen en daarbij per ongeluk een mod geraakt heeft...
en steeds meer bekenden die verbannen worden, oude goede bekenden, met karakter en heel veel synth ervaring, misschien moet ik me ook maar laten verbannen..slik

oke hierbij mijn poging: hoeveel poen is er nou potverdomme opgehaald?
 
Neen Sunny, als je dat nou iets veel meer vloekend doet... en persoonlijker... dan komt het goed! Je kan ook naar de SF meeting komen en en van da aanwezige mods in het gezicht slaan met 'n ouwe rotte vis. Denk dat ut um dat ook wel doet.

Maar inderdaad, ik vraag me zo langzamerhand ook wel af hoeveel waar naartoe is gegaan.
 
van al dat popcorn en bier krijg ik een dikken pens...
en anders wel hier van:

attachment.php
 

Attachments

  • ____banbanbloc.jpg
    ____banbanbloc.jpg
    46,8 KB · Bekeken: 67
leuk , al dat geneuzel en geeet, leidt natuurlijk weer tot een slotje , grappig hoor.
dan maar even to the point:
in de trant van "once up a time in the west":

smackoss.. you're not smackoss
septic...you're not septic, who are you?
hexagon.... why you say that?
monopoly....mono is banned, who are you?!
you should know mod, you banned them all..

hoeveel nog?, niet de eerste de beste toch, lastige lui misschien, maar ook met waarde, ervaring en inzet, karakter en eigenlijk wat starretjes afgevoerd via de achteruitgang. kom nou. eenieder die voor dergelijke rigoreuze/ permanente oplossingen pleit: misschien , ook eens over het hart strijken ,doet nooit iemand kwaad op z'n tijd en..
ze hebben wel veeel mensen geholpen, ga er maar eens zelf aanstaan en stop er maar eens 10000 mails tijd in, voordat je zo hard oordeelt.
de Mods verdienen respect, en ook diegene die vanuit deze kant het synthforum hebben mee vormgegeven.
en dan effe niet komen aankutten met peperkoek en andere topic verpestende zever. ga dan liever naar de weightwatchers, knungels !
 
Laatst gewijzigd:
Nou nou... misschien ken iemand effe 'n nieuwe avatar sjoppen met alle gebande avatars ineen..
 
Nou nou... misschien ken iemand effe 'n nieuwe avatar sjoppen met alle gebande avatars ineen..
die hebben we we gehad, is net zoiets als vragen wat de score is..
tis toch om te huilen, moet ongeveer op de knieen smeken , als een klein kind . jonge jonge , kom nou toch, we zijn toch met hetzelfde bezig.
actie: ( het houdt niet op, richting malieveld )
mono poly tering terug !

:stupid:stupid:stupid
 
Laatst gewijzigd:
PRobeer het ietsje luchtiger te maken... lukt niet echt. Mono moet terug! Iedereen moet terug!!!!!

En sjeeeeesus wat ben ik scheel en wat is die BanBanBlok goed jah..
 
Ja hoor, amper een week op vakantie en daar gaan we weer... Jullie hebben nog een week om alles weer normaal te krijgen anders kan ik toch nooit meer met een gerust hart naar de zon. En doe Smacks dan ook maar weer terug om het goed te maken ;)
 
ik wil me persoonlijk totaal niet meer mengen in discussies over of een ban wel of niet terecht is.. toch wil ik er nog wel wat over zeggen.
een ban is altijd terecht, want degene die m uit mag delen bepaalt de voorwaarden.
als je daarna vindt dat iemand onrechtmatig behandeld is dan is dat verder prima, maar dit is geen democratische leefgemeenschap verder of zo..
overigens hoeft van mij niemand gebanned te worden. zelfs trensmo is in mijn wereld welkom.. :D
niemand op internet kan me zo diep raken dat ik op een destroybutton wil drukken iig.. irl eigenlijk ook niet
 
zo langzamerhand kan je de mods niet eens meer kwalijk nemen dat ze terechte kritiek niet serieus nemen.
wel goed om te zien dat lang niet alle humor om te lachen is.
 
smackoss.. you're not smackoss
septic...you're not septic, who are you?
hexagon.... why you say that?
monopoly....mono is banned, who are you?!
you should know mod, you banned them all..

Dat is een lijst met mensen waaraan ik voor mijn gevoel synth-technisch het meeste aan had. Dat van Smackos kan ik tot op de dag van vandaag nog steeds niet geloven. Eigenlijk kan ik het van geen een uit de lijst bergijpen waarom die gebanned zou moeten worden. Het enigste wat zij in deze in mijn gedachten deelde was de liefde voor Hardware Synths en een uitgesproken mening, Hmm, ik voel me bijna aangesproken.
Tja kennis komt met onbegrip (soms)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top