[Trance track] Silent Motion - Motivate -=- Feedback wanted :)

[WouterW]

Stamgast
Lid sinds
13 februari 2002
Berichten
135
Locatie
Amsterdam
Hoi,

ik ben weer bezig geweest met een nieuwe track, wederom trance.
De track is gemasterd door Fuse en is toch wel zo goed als af inmiddels.

De track is gemaakt in Reason en duurt 8:16,
ik hoop dat jullie het wat vinden en me wat feedback erop kunnen geven over hoe ik hem beter kan maken :)


De link is > > LINK < <
 
Laatst gewijzigd:
Klinkt erg lekker, alleen de kick is niet zo overtuigend (zowel op speakers als op koptelefoon).
 
Jij maakt leuke dingen! Wist je dat al??? Hehehe, ok, effe serieus. Dit klnkt erg fijn vind ik. Mooie volle sounds die gewoon goed klinken. Goede track opbouw, geluid! What more to say? Goede track!

Eric
 
als je dit met reason heb gemaakt, dan werk je er al een lange tijd mee. dat is wel te horen. ik hou helemaal niet van trance, mar het klonk zeker goed binne dat genre. Alleen die kick hoor je bijna niet.

echt verbazingwekkend, zo'n goeie track, maar zo zacht als die kickdrum staat. bizar.

als ik met reason werk, zet ik mijn geluiden in het begin altijd op 50%, zoadat ik nog ruimte zat overhoud om me bass op het einde nog extra hard te zetten, zonder dat die in het rood komt.

maar, jah.. ik hoef jou niets te vertellen zo te horen.

hoeveel sequencertracks voor deze chancon?
 
Bassdrum zit tussen 31-80 Hz, vrij diep dus, hij zit er inderdaad niet zo heel duidelijk in, maar hij moet ook nog wat beter gemasterd worden.... Fuse heeft er vorige keer ook voor gezorgd dat m'n track ineens veel steviger was :P

12 sequencer tracks voor synths/fx/drums en dergelijke
+ 3 voor FX control

Thnx, voor de positieve reakties,
hopelijk vind ik een label wat er net zo positief over is :)
 
ik ben nog niet zo lang hier op dit forum (halve dag) en ik vroeg me af hoe ik aan dat programma FUSE kan komen.

weet iermand dat? ik neem aan dat het is om af te mixen. Daar wil ik eens wat meer mee aan de slag gaan.
 
Origineel geplaatst door Bahamut
hahaha :D

fuse is een forumlid :)

sjezs...

daar moet ik maar vrienden mee worden? zijn er nog meer 'vrienden' te downloaden?
 
Gompie :)

Maar eh, een biomechanisch programma? Tsja, ik zie mezelf eerder als mezelf hoor. ;)

Maar vind het leuk om met andermans mixen te fiepen qua mastering. Is erg leerzaam zowel voor mij als de mixer.


Oh ja, als je een lieve meid bent met mooie ogen wil ik best wel een keer met je aan de slag gaan hoor. ;)
 
Origineel geplaatst door AOR
ik ben nog niet zo lang hier op dit forum (halve dag) en ik vroeg me af hoe ik aan dat programma FUSE kan komen.

weet iermand dat? ik neem aan dat het is om af te mixen. Daar wil ik eens wat meer mee aan de slag gaan.

okee na het lachten toch ff moderator mode:

We doen hier niet aan illegale software, dus ik denk dat je Fuse gewoon moet kopen.
 
Uiteraard ben ik te huur. Niet te koop.

Voor niet compromiterende arbeid welteverstaan. :D
 
aha lekker trackje...had hiervan de work-in-progress al gehoord :)
 
Ongelofelijk! Ik sta een beetje verbaasd te kijken of te luisteren zeg maar. Dit is één van de beste geluidskwaliteiten van een huis en tuin produktie (met alle respect bedoeld dus!!!!!!!) die ik laatste tijd heb gehoord. Ik blijf maar luisteren!

Eric

p.s. FUSE, ... fantaaaaaaastisch!
 
Back
Top