[DnB/IDM/HC??] test track

HUEY

A flying legend
Lid sinds
6 oktober 2008
Berichten
606
Locatie
Zwijndrecht
Even van de hardcore afgestapt en wat aan het experimenteren gegaan.
Ik denk dat het DnB is met wat andere invloeden. Maar misschien moet het in een ander hokje geplaats worden??

Ik hoor heel graag wat jullie ervan vinden

Alvast bedankt
 

Attachments

  • DnBtestmp3.mp3
    4,1 MB · Bekeken: 44
Distortion is goed man..
 
Morge Os,

Je track net beluisterd en vind hem vet. Alleen heb ik een paar dingetjes die ik toch eff kwijt wil. In het begin slaat de track heel even over niet erg maar dacht het te horen.

De opbouw is erg vet zeker lekker IDM achtig de overgang naar het stukje met de vet hardcore bassdrum erg smooth gedaan alleen daarna had ik eigenlijk verwacht dat het stukje hardcore basdrums in combinatie met de subbass wat zou worden uitgebouwd met een afbouw alla het begin.

Ik denk dat als je het stukje na de zeer vette vocal sample wat uitbreid het de track goed zal doen. NU viel mijn concentratie wat weg omdat ik verwacht had dat het wat meer los zou gaan.
Maar niet te min is hij zeer cool.

Laterr en spreek je snel. Loop zelf momenteel weer te kutten met het maken van muziek :-)))
 
IK mis net als Metroid de clue een beetje. Halverwege komt die distorted kick erin en dan denk je: "Ja en nu looooooos". En dan valt de track terug in zijn oude sfeer.

Ik zou persoonlijk ofwel die kick wat gematigder maken of vanaf dat moment wat meer actie in de track maken.
 
Morge Os,

Je track net beluisterd en vind hem vet. Alleen heb ik een paar dingetjes die ik toch eff kwijt wil. In het begin slaat de track heel even over niet erg maar dacht het te horen.

quote]
Thanks voor jullie reacties

Dat klopt. Ik heb het ook gehoord. Tevens zitten er aan het eind nog wat tikjes in. Ik had gisteravond laat geen zin om hem nogmaals op te nemen, dat doe ik als ik wat meer tijd heb. Het komt volgens mij omdat mijn PC op zijn limit draait.

IK heb wel geexperimenteerd met de bassdrum en de subbass samen, maar vond dit zelf niet lekker klinken omdat ik de bd niet lekker ingemixd kreeg. Waarschijnlijk moet ik een andere bd (softere, zoals acidfever voorsteld) maken die wel lekker in de mix ligt en wat verder experimenteren.

Het was tenslotte een experimentele track voor mij.

Thanks!!
 
Ik vind hem best wel veel hebben voor een testje (alleen een beetje te 'fragmentarisch').
 
Back
Top