Modular gezocht

Status
Please reply by conversation.
mmmm, eerlijk?

ehhh, ik vind het geluid erg mooi. Superstrak, bijna laboratorium achtig, maar als het moet ook supersmerig.

Patchen vind ik soms een beetje onoverzichtelijk.

Wave multipliers en filter zijn ook geweldig, echt een mooie sound. Zeker als je het heel subtiel gebruikt, wordt mooi organisch van.

Maar ik ben nog niet super overtuigd.
Blijf het een hoop geld vinden.......voor de mogelijkheden.
Gekoppeld aan het feit dat ik er waarschijnlijk nooit meer iets bij kan kopen....van Serge dan he.

Ik weet het nog niet helemaal.

Eerst nog maar eens lekker mee werken.
 
Lekker genuanceerd weer Dennis.

Kan toch zijn, dat ik in de korte tijd dat ik er mee heb kunnen klooien, nog niet overtuigd ben?

Doepfer heeft er toch geen kont mee te maken?

Doe es peace man.

Voorlopig ga ik er nog lekker even mee pielen.
Mocht ik hem wegdoen, dan hoor je het (:

Of
Of hebbie wat leuks te ruil dan...
 
Ik heb nog een zooi Modcan met minijack eventueel.
Ik zou maar is goed focussen op enkele modules met patchen.
De slope generators zijn bv erg krachtig zeker met feedbacks en dat soort trucken.
Je kan bv dmv feedback de modulatie ingangen weer hele interesante curves krijgen.
 
Oi pono moly, ondertussen heb ik wel door dat je doepfer niets vindt, vind het zelf een beetje triest worden dat je elke modulaire gelegenheid aangrijpt om dit duidelijk te maken........dus een klein verzoekje, als er niet echt een aanleiding toe is kan je dan gewoon je adem inhouden? Scoor je karmapunten mee.

@Jean, ik kom begin Juni naar Rotterdam toe, even bij David, Asha en jou langs.....ga jij dan met vakantie, of ben je er gewoon?

Grtzzz Bruce
 
Die Universal slope generator kan dus dit oa zijn:

AR Envelope
Trigger Delay
CV Processor
LP Filter
up/down Lag Processor die voltage controlled is.
VCO
Subharmonic Generator.
Non Lineair LFO.

En vast nog dingen die ik over het hoofd zie.
De andere modules hebben ook veel meer functies dan wat je op het eerste oog kan bedenken.
En je moet ook wel veel experimenteren met feedbacks en signalen verzwakken bv bij de cv inputs.
 
Oi pono moly, ondertussen heb ik wel door dat je doepfer niets vindt, vind het zelf een beetje triest worden dat je elke modulaire gelegenheid aangrijpt om dit duidelijk te maken........dus een klein verzoekje, als er niet echt een aanleiding toe is kan je dan gewoon je adem inhouden? Scoor je karmapunten mee.

@Jean, ik kom begin Juni naar Rotterdam toe, even bij David, Asha en jou langs.....ga jij dan met vakantie, of ben je er gewoon?

Grtzzz Bruce

Laat mij lekker met rust dat doe ik met jou ook.
Ik ga jou nou toch ook geen rare naampjes geven?
Denk je dat ik jou nog is serieus neem?

- 4 karma punten voor jou bij deze.


:p:kont:
 
Als je de cv output van de slope generator de cv input terug patched worde de curves ineens niet meer lin maar exp.

/ word dan
)
of
(
 
Nee dan heb je de slope generator op cyclen geswitched of gepatched en dmv modulatie hem te ver gepushed en dan lockt ie.
Even de modulatie terug naar 0 draaien en ff de cycle switch/patch ff onderbreken.
 
@Jean, slapen, we gaan dan toch niet slapen......owkee heel even dan:)

grtz en tot snel.

Bruce
 
Gaan jullie nou in mijn thread lopen smoezen met elkaar?

Net nog ff GeSerged.

Heb ff wat banana naar minijack kabels gemaakt en wat modules uit m'n DigiSound erbij gebruikt.

De Serge maakt echt hele bizarre sounds........van die supersnelle envelopes die langzaam veranderen.
Alsof je zo'n oud krul telfoonsnoer voelt uitrekken.......echt wel bizar.

Alleen krijg je zodra je een beetje draait ben je een sound kwijt en ben je heel ergens anders......
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top