Modular gezocht

Status
Please reply by conversation.
Ja...........ben wel onder de indruk van beide........van het geluid, de mogelijkheden en het uiterlijk..

Maar (sorry Dennis, niet boos worden) ook v.d. prijs.

Voorkeur gaat dan toch uit naar Wiard, maar ik kan dan max 5 modules kopen........voor een berg geld. Moet ik ook weer een paar maanden wachten, bellen met Amerika.....

Heeft niemand hier 2e hands een leuke Wiard of Serge te koop......
 
Klopt wel wat ie zegt........hetzelfde verhaal als met die synthi...een beetje aan 't lijntje worden gehouden beetje moeilijk allemaal is in principe verkocht kom je een half jaar later is ie nog niet verkocht.

grt Gert-Jan


Bedankt voor de steun hoor!Wordt van harte gewaardeerd. :halleluja

Is niet gemeen,gewoon de waarheid.:verkoght:
 
Het antwoord op de vraag van iemand: Sorry,there is no buy-it-now-knob on the panel.:dubbel:
Goed geformuleerd antwoord trouwens.

Serge is niet bepaald een instapmodular vind ik.
De shoppanels zijn voor de meeste te "duur".
Waaronder ik dan kan verstaan:dat de meeste het niet zolang volhouden om dergelijk bedrag bijeen te sparen,en onderweg ergens bezwichten en iets anders kopen.

Waarschijnlijk dat ze daarom die M-reeks op de markt gebracht hebben.
Koop stukje bij beetje een Serge,ipv je ganse spaarpot te moeten kraken.

Wel mooi.:okdan:
 
Oh.....
Iemand een idee hoeveel er dan bijkomt?
Invoerrechten, btw?
Zelfde als in Amerika? een kwart van het totaalbedrag rekenen?

Vanuit Zwitserland ooit een Bassstation via Ebay gekocht en ontvangen --> zonder invoerrechten!!!

Kijk anders ff op de site van de douane (artikelen inklaren binnen/buiten EU)
 
Jean misschien is met de trein/auto op en neer rijden naar Zwitserland en persoonlijk ophalen goedkoper dan versturen plus inklaren?!?!?!?
 
Als ik hem had gewild had ik mee geboden.
Maar ik ben ff sparen voor een lading Buchla moduletjes die in de verkoop gaan komen.
Verder zou ik zoals Casper al aangaaf wat met de waarde doen.
Zitten veel oscialors in deze panel!
Enigste minpunt is dat er geen goede random module in zit.
 
heb net een voyager uitbreidingssetje uit zwitserland, 380€ + 60 € inklaringskosten/belasting,
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top