Mijn laatste track: Seventh 1

Hee,.. ik dacht nou precies t zelfde,.. maar dan niet alleen op vrijdag en zondag,.

Evengoed,.. ik vinnem leuk. Grappige stem heeft die vriendin van je trouwens.
 
die opfilterende synth af en toe heeft wel beetje de overhand qua mix. Drumbreak is relext :P. Als de kick erbij komt na 4 min lekker oldskool feel.
 
Alweer een stuk beter dan je vorige loungy nummer. Alhoewel dit niet mijn favo stijl is toch ff geluisterd. Kwa opbouw mag je ook hier weer veel meer uitpakken vind ik; lekker dynamisch opbouwen, ook iets sneller zodat de luisteraar geinteresseerd blijft. Nogmaals, dit is niet echt mijn stijl, dus vind het moeilijk om te beoordelen. Ik denk overigens dat je zoiets als dit beter tot z'n recht komt op een goed soundsystem van een club oid.

Sorry als ik weer erg kritisch blijf overkomen ;), maar ik denk dat je er veel meer uit kunt halen. Je hebt op zich een goeie verzameling ingrediënten waar je veel mee kan doen, meer dan dat je nu doet.
 
Laatst gewijzigd:
Ja dat denk ik ook wel maar ik ben nog maar 6 jaar bezig.
Daarvoor was ik alleen maar bezig met draaien.
Voor mij is het ook puur hobbie die ik toch wel aardig serieus neem.
Helaas heb ik weinig tijd om er in te steken.
Ondanks dat ik 90% ben ga werken kom ik er toch niet genoeg aan toe.
Gelukkig merk ik wel dat mijn workflow weer groeit.
 
ja tis wel een goed trackje :p
ewa proffesioneler als het mijn.
welke synth(s) heb je hiervoor gebruikt?
grtz ken
 
Hé V.i.n.n.y.

Ik heb nog een keertje geluisterd en blijf het een relaxed voortkabbelend nummer vinden. Wellicht is het nog leuk om de Hard Lead ook een keertje in een andere toonsoort te spelen. Wellicht geeft dat net een verrassende/spannende wending. Het is natuurlijk maar een ideetje :mega:

Lees trouwens net pas dat de stem van je vriendin is, LOL!
 
Ik zou zelf ervoor kiezen iets verder in het nummer (iig om het te proberen, weet namelijk niet of het werk). Dan verwacht je het minder en klinkt het meestal lekkerder. Het geluid zelf vind ik overigens wel lekker hoor.

De CS6r kun je wellicht wel mooi gebruiken voor het aanbrengen van een extra layer of tweede stem, maar kan zo snel even niks verzinnen. Mocht ik wat bedenken dan hoor je het iig
 
Hey;
Een tweede stem voor de lead heb ik zojuist geprobeert maar dat werkte niet helemaal.
Wel heb ik de cs6 wat geluidjes laten meedraaien en heb ikhier een daar wat aanpassingen gemaakt.
Zie hier versie 1.3...
 

Attachments

  • Seventh 1.3.mp3
    9,2 MB · Bekeken: 56
Back
Top