edp wasp

Ja dat zijn allemaal ontwerpen van de zelfde bouwer.
Een Gnat is absoluut geen Wasp vervanger.
En een OSCar raad ik iedereen af ivm brakkigheid.
 
Ik heb ook een WASP en ben er erg tevreden over.
Filter en Envelopes maken de sound van dat ding idd.
Oscillators zijn matig.
 
Dank. Weer wat geleerd. Ik was van plan een MOTM-1800 Frack module te bestellen die dit ook kan (http://www.analoguehaven.com/motm/)



MOTM-1800 Looping ADSR EG

The MOTM-1800 adds a 'looping' function to the standard ADSR envelope generator. Once an ADSR cycle is completed, internal circuitry retriggers and another ADSR cycle begins. In Burst Mode, the looping is active only when GATE is high. Typical ADSR operation is also available, with independent Trigger.

- Wide-range ADSR EG

- Three modes of operation

- Loop mode: use like a LFO!

- Envelopes from <1ms to over 15 sec

- LED follows output waveform

duidelijk *D
 
Ja dat zijn allemaal ontwerpen van de zelfde bouwer.
Een Gnat is absoluut geen Wasp vervanger.
En een OSCar raad ik iedereen af ivm brakkigheid.

Ja maar het ging om synths met de ADSR-repeat, afgezien van het feit of ze een volwaardige vervanger zijn, toch?
 
als puber een aantal Britse bandjes die ze nieuwe Wasps gebruikten en live gebruikten, en dat was in technisch opzicht altijd een ramp.

:luv:

niet echt duidelijk of't WASPs zijn, maar ze hebben er in't begin veel/uitsluitend met gewerkt
 
Robert Rental gebruikte de Wasp ook. Volgens mij hoor je in deze track meerdere Wasps naast elkaar.

 
:luv:Whitehouse:luv:

nog steeds actief maar zonder WASP:

WHITEHOUSE original EDP Wasp synthesiser with case - SOLD!
special opportunity to obtain the band's first EDP Wasp synthesiser, it was originally owned by Robert Rental and accordingly adjusted by Chris Carter, and then sold to WB who used it to record Birthdeath Experience and several albums beyond plus live performances; the Wasp is in its original high quality super-strong professional metal flightcase - NB the synth is in poor condition, sold as is as an item of memorabilia with a signed letter of authentication and not guaranteed to be in a fully working condition; worldwide airmail shipping and insurance is included in the purchase price
WORLDWIDE: US$2,500
WHITEHOUSE second Wasp synthesiser (no case) - NEW LISTING!
special opportunity to obtain the band's second Wasp synthesiser acquired around 1982 and used for live performances - NB the synth is in poor condition, sold as is as an item of memorabilia with a signed letter of authentication and not guaranteed to be in a fully working condition; worldwide airmail shipping and insurance is included in the purchase price
WORLDWIDE: US$1,100
 
Ik gebruik ém ook in m'n ultra-doom-band............en Whitehouse is nu helaas laptop-werk
Heb 't geluid bij hun gedaan aardige gasten paar jaar geleden........en Suthcliffe-Jugend is weer op zoek naar eentje.
De Wasp gaat overmorgen naar Maarten voor reparatie.......ik vind 't persoonlijk 1 v/d bruutste bakken die er zijn.

grt Gert-Jan
 
nah ik heb de bieding gewonnen, morgen geld overmaken, erg spannend.
eerste keer dat ik ies via e-bay doe. allemaal op goed vertrouwen.
http://stores.ebay.nl/Anglian-Art
ziet dit er betrouwbaar uit?
aargh. eerst een octave cat, dan is dit wel een iets andere richting toch.
za g op ebay ook al eentje in australie voor 900 euri staan.

op de een of andere manier heeft de wasp me altijd gegrepen. kan hem niet goed maar vond hem altijd al fascinerend.
en als ie me niet goed zynth dan zal ik aan je denken cdk1899.
 
nah ik heb de bieding gewonnen, morgen geld overmaken, erg spannend.
eerste keer dat ik ies via e-bay doe. allemaal op goed vertrouwen.
http://stores.ebay.nl/Anglian-Art
ziet dit er betrouwbaar uit?
aargh. eerst een octave cat, dan is dit wel een iets andere richting toch.
za g op ebay ook al eentje in australie voor 900 euri staan.

op de een of andere manier heeft de wasp me altijd gegrepen. kan hem niet goed maar vond hem altijd al fascinerend.
en als ie me niet goed zynth dan zal ik aan je denken cdk1899.

Joh, gefeliciteerd met je Wasp! Zo te zien is Anglian Art een power seller met genoeg feedback en 100%, dus dat zit wel goed denk ik.

Zal je geen spijt van krijgen, geloof me ;)

En niet goed zynth? Kan ik me bijna niet voorstellen :D Dat wordt lekker freaken komende tijd.
 
Heb je geen leuk reverbje ofzo? Door mn DRS78 klinkt ie echt vet, door mn RE-201 speest tie m gruwelijk :D8D
 
ben eigenlijk begonnen eerst met de synths en drums,
moet nu voor effecten gaan kijken.
re-201 lijkt me erg gaaf maar die vind je niet zo super snel volgens mij, en zijn ook vaak tegen een hoge prijs. is inderdaad wel echt een brute. vriend van me heeft uhm.
speelt er vooral met z'n cp80 overheen. eigenlijk alleen maar.
of z'n dynacord tape delay ding. yamaha heeft ook zo'n oude analoge reverb toch?
 
Back
Top