Stem Uberdope op Jimtv!

'k Ben BIJNA benieuwd om even te gaan kijken/luisteren...

..nee, eigenlijk niet ook :D
Heb niks met Nederhop..sorry

Ben 't hier wel mee eens iig:
ja maar daar ga ik dan ook niet mee te koop lopen, en stenigen valt best mee. Topicstarter geeft antwoorden waardoor die bepaalde reacties uitlokt.

..(maar dat komt misschien ook omdat je om votes vraagt).
 
Als iemand die nederhop wel goed trekt ook maar 's geluisterd dan. Los van de clip (waar ik me niet echt voor interesseer): ik vind het niet slecht, maar ook niet echt goed. Vind de flow van de lyrics niet zo sterk; lijkt mij dat er teveel moeite gedaan wordt alles duidelijk te articuleren, waardoor het juist constant stokt en stroperig wordt. Beat is ook een beetje non-descript. Hetzelfde geldt voor de andere tracks op de myspace (wel betere beats). Van de andere kant is er wel een goede basis. Aangezien er momenteel zwaar veel concurrentie is in deze toch vrij kleine 'markt' (sorry voor de term; maar zie bijvoorbeeld de nieuwe Jiggy Djé op de Luisterpaal), zou ik dus zeggen: zo bezig blijven en proberen je verder te ontwikkelen!

Stemmen doe ik trouwens niet; doe ik eigenlijk nooit voor dit soort dingen. En ook al zijn ze nogal over the top, ik snap alle negatieve reacties ook wel: T.O.R. heeft tot nu toe alleen maar eigen clips en tracks gepost en één vraag gesteld. Draagt dus niet echt bij aan het forum, en zo'n vraag om support valt dan verkeerd. Lijkt me niet onlogisch.


Desondanks...
Ik vind alleen als nederlander jullie LIMBO accent wel ZWAAR KUT!
...denk ik eerlijk gezegd dat ik dit nog de vervelendste reactie uit de thread vind... Vooral ook dat 'als Nederlander'! Geldt dat dan ook voor mij? Ik heb er in ieder geval echt geen 'last' van. Sterker nog: ik hoor over het algemeen liever zoiets dan bijvoorbeeld allerlei Westnederlandse accenten. Overigens is het niet Limburgs, of in ieder geval niet Nederlands Limburgs, maar Vlaams (waar ik niet ontzettend in thuis ben; de kenner kan het vast wel nog preciezer plaatsen).

(en als het als grappig bedoeld was, dan had je smileys moeten plaatsen...)
 
nee, was niet grappig bedoeld, leuk voor de lokale straatfeesten en piratenzender, maar net als carnaval niet toepasbaar op breed publiek. Dat accent is voor mij als "noorderling" echt een afknapper......

Met instrumentale muziek heb je daar natuurlijk geen "last" van :)
 
Maar da's een kwestie van smaak; iemands accent 'zwaar kut' noemen is dan toch wel vrij lomp, vooral ook omdat het iemand persoonlijk raakt...
 
Ja maar ik vind het gewoon zwaar kut, niet "een beetje irritant", of "een beetje jammer" of "iets te nadrukkelijk aanwezig" nee ik vind het gewoon tenenkrommend "zwaar kut"..... dan moet ik dat toch kunnen zeggen? nogmaals beats zijn ok, songs zijn ook niet onaangenaam, maar het accent is .....
 
nee, was niet grappig bedoeld, leuk voor de lokale straatfeesten en piratenzender, maar net als carnaval niet toepasbaar op breed publiek. Dat accent is voor mij als "noorderling" echt een afknapper......

Met instrumentale muziek heb je daar natuurlijk geen "last" van :)


is voor hoeft natuurlijk niet voor iedere noordeling te gelden
 
Ja, ik snap wel wat je bedoelt. Om even wat verder van huis te zoeken: persoonlijk kan ik accenten uit het zuiden van de VS totaal niet uitstaan, zoals bijvoorbeeld Keanu Reaves in The devil's advocate. Dat maakt het echt moeilijk voor mij om die film te waarderen! (gelukkig heeft Al Pacino die briljante speech aan het einde ;) ) Maar om nou iemand die zo praat recht in z'n gezicht te vertellen dat zijn accent (wat iets is wat diep in je zit) ZWAAR KUT is - dat vind ik toch wel hard.

Maar goed - intussen is wel duidelijk wat we allebei bedoelen, denk ik. :D En instrumentale hiphoptracks zijn over het algemeen toch wel érg saai... (behalve bij Kyteman misschien :) )
 
nogmaals als ze er van Geleen tot Gent succesvol mee kunnen zijn, prima toch?!? :okdan:

Je hoeft ook geen minderwaardigheidscomplex te krijgen van je Limbo accent. Dus ook niet gelijk in de slachtofferrol opstellen. maar wel reeel zijn dat de rest van NL waarschijnlijk hier nou niet echt op zit te wachten
 
Burenruzies tellen niet mee; ik ga hier toch ook niet beginnen over dat k*t-Den Bo...

Ahum - *oeps* :engel:
 
wil je er over kleien?
maakt niet uit hoor we zij tenslotte allemaal 14 geweest, en die ontluikende haren die op je plasser tot bloei komen horen er gewoon bij.

rust u wel.

en wat heeft dit ermee te maken?

kijk gasten als je het niet goed vind moet je niet reageren,moet je er zelf niet eens naar kijken i.p.v. zijn/uw tijd te verspillen.
 
en wat heeft dit ermee te maken?

kijk gasten als je het niet goed vind moet je niet reageren,moet je er zelf niet eens naar kijken i.p.v. zijn/uw tijd te verspillen.

Uberdope is in de huis manne,
wat maakt uit of ij 14 is, ik ben 15...
uberdope is gewoon goe, Punt uit.
er is geen mening meer over.
 
mensen, meld je alstjeblieft aan op frustratieforum.nl ofzo.

[edit] sorry, nu begin ik zelf ook al :stupid [/edit]
 
Pfffffffff....
Wat een hoop gelul.
Uberdope doe lekker jullie ding.
;-)
 
Back
Top