Virus Ti is vals na update

Chris Dust

waarom niet?
Lid sinds
30 september 2004
Berichten
31
Locatie
Druten
Beste mensen,

ik heb een probleem en kan nergens op internet/google een antwoord vinden dus probeer ik het maar hier.

Ik heb een Virus ti keyboard waar ik tot gisteren nooit problemen mee had.
Toen ik op de site zag dat os3.0.0.0 uit was ben ik die gaan downloaden.

Ik had een paar lopende "projecten"waar ik de virus met 1 of 2 channels voor bv bass gebruikte. Tracks niet naar audio opgenomen maar gewoon midi.

Na de update kon ik in hetzelfde project geen virus meer openen. Kreeg de melding "audiodriver failed to open, or has not been installed".
Toen heb ik weer os 2.7.5 ingeladen en nu kan ik wel weer openen, maar de pitch is compleet verandert! het lijkt wel alsof ik de verkeerde noten aansla...
De midi files kloppen met de pianorol?

Wie weet wat er mis kan zijn, en heeft eventueel de oplossing?

Alvast bedankt!
 
Beste mensen,

ik heb een probleem en kan nergens op internet/google een antwoord vinden dus probeer ik het maar hier.

Ik heb een Virus ti keyboard waar ik tot gisteren nooit problemen mee had.
Toen ik op de site zag dat os3.0.0.0 uit was ben ik die gaan downloaden.

Ik had een paar lopende "projecten"waar ik de virus met 1 of 2 channels voor bv bass gebruikte. Tracks niet naar audio opgenomen maar gewoon midi.

Na de update kon ik in hetzelfde project geen virus meer openen. Kreeg de melding "audiodriver failed to open, or has not been installed".
Toen heb ik weer os 2.7.5 ingeladen en nu kan ik wel weer openen, maar de pitch is compleet verandert! het lijkt wel alsof ik de verkeerde noten aansla...
De midi files kloppen met de pianorol?

Wie weet wat er mis kan zijn, en heeft eventueel de oplossing?

Alvast bedankt!

gebruik even de search op dit forum, dit komt omdat je nu de verkeerde samplerate gebruikt op je TI. Ik ehb al eens uitgelegd hoe je dit kan veranderen. (scheelt ongeveer een halve toon).
 
Back
Top