PC sampler - liefst freeware

llanfeust

Stamgast
Lid sinds
23 april 2007
Berichten
167
Locatie
Aalst_B
Nou ik zoek eigenlijk een goeie "streaming" sampler. Dus alles wat via de browser of gelijk wel programma komt en langs de geluidskaart uit de pc komt. Bv ik luister naar een voorstukje van een liedje op een bepaalde site en eigenlijk is dat al cool genoeg om te samplen via de pc zelf. Ik zou kunnen de out van de pc op een kanaal van een mengpaneel steken en dan terug opnemen, maar in mijn studio is geen internet beschikbaar. Op mijn andere pc staat wel internet maar geen mengpaneel. En nee ik ga de boel niet verhuizen :). Dus simpel en kort een sampler om te samplen zonder tussenwegen van het internet. Alvast bedankt :dj:
 
Dat lijkt me een vst plug-in niet? Ik zoek eerder een stand-alone die alles kan opnemen wat er maar van geluid uit je pc komt maar dat dan tussen de geluidsbron en de out van de pc alles kan opnemen. Misschien zie ik iets over het hoofd... . Een ander voorbeeld ik draai een arcadespel af op een emulator op de pc en de emulator zelf heeft geen mogelijkheid om het geluid te recorden tijdens het gamen (sommigen hebben dat wel dat weet ik), dan zou ik graag het geluid kunnen opnemen dat de emulator maakt ..:mega: ben benieuwd
 
Ja, want dat heet geen sampler maar een audio loopback o.i.d. :).
 
maar je kan toch ook in je sequencer aan geven dat die elk geluid dat je pc produceert op neemt Als je windows draait moet je even je stereo mix aan vinken en slim spelen met de mutes van je sequencer om feedback te voorkomen
 
Back
Top