Moog Music selecteert ReKon Audio om een VST Little Phatty Editor te ontwikkelen.

Moog Music selecteert ReKon Audio om een VST Little Phatty Editor te ontwikkelen.

Moog Music has chosen reKon audio to develop a new state of the art VST editor for their Little Phatty analog synthesizer. The new addition to the Moog product line will bring complete control inside a VST host to the Moog Little Phatty user-base. The new editor will be able to both save and recall preset sound patches and banks in both the VST (.fxb/.fxp) and native System Exclusive (.syx) formats.

'We have had several requests for such an editor.' said Amos Gaynes, Product Engineer for Moog Music. Moog Music plans to release the VST Little Phatty Editor in Early Spring 2009.


VST Little Phatty Editor features:

  • View and edit every available parameter in one view
  • Automate and shape patches along with the music... in the DAW
  • Intuitive user interface that emulates the real gear's appearance
  • Save and recall patches in .FXB/.FXP and .SYX formats
  • Available as a VST 2.4 plug-in for Mac OSX and Windows PC

moogLP.jpg


http://rekonaudio.com/store/index.p...-vst-little-phatty-editor&catid=1:latest-news
 
Laatst gewijzigd:
Misschien is het leuk om het nieuws in het Nederlands te schrijven? Kopiƫren-plakken kunnen we allemaal. Geef dan gewoon meteen de link.
 
beetje jammer idd dat ze een bedrijf kiezen wat alleen vst's maakt :erm:

Ik wil liever weten waarom dat Apple bewust moeilijk lijkt te doen en het vertikt de VST-standaard in Logic te stoppen.
 
Ik zou best zon little phatty lusten :koffie:
 
in both the VST (.fxb/.fxp)

Wel grappig dat ze bewust gekozen hebben voor VST 2.x, aangezien sinds Cubase 4 het hele preset beheer op de schop is gegaan (VST3/ MediaBay) en .fxp en .fxb niet meer lekker ondersteund worden.
 
Dat zal dan ook een VST editor worden die NIET werkt in Cubase 4 vermoed ik.

Edit/aanvulling: geen van de rekon editors werkt in Cubase 4, volgens hen te wijten aan een bug in dit pakket. Al kort na de lancering van C4 gerapporteerd en niet opgelost, geheel in lijn met het nieuwe "Agile" gedoe. :gaap: surprise.
 
Laatst gewijzigd:
ook AudioDamage maakt geen VST3 plugz. zo zijn er wel meer, schijnt niet zo tof te werken.

En, je kan apple verwijten waarom ze geen VST ondersteunen, maar aangezien Logic een aanzienlijk deel van de DAW's is vind ik wel dat bedrijven dit moeten ondersteunen, al is het alleen voor zichzelf.

Bij audiodamage maken ze eerst de windows VST, erna binnen een paar dagen de OSX VST & AU. Kan dus niet zo heel moelijk zijn.
 
Het is natuurlijk altijd fijn om te weten wie er door iemand geselecteerd wordt om iets te laten doen, maar mischien is het efficient om even te wachten met dat gelijk hier op de voorpagina te plaatsen totdat er daadwerkelijk een product, demo, beta etc. voor gewone stervelingen beschikbaar is ?

Anders wordt de menopause van mijn cavia hier uiteindelijk ook nog voorpaginanieuws.
 
Echt wel, alleen gezien de leefspanne van die beestjes hebben ze die na ongeveer na 2 jaar terwijl jij hem pas na 40 jaar verwacht. Dit is een veel gemaakte fout.

Ook een midlife crisis is voor de mannnetjes cavia niet onbekend en zo ruilt hij op 2 jarige leeftijd z'n 1.5 jarige partner zonder blikken of blozen in voor een 3/4 jarig nieuw blond exemplaar en toert hij met haar rond in z'n gloednieuwe Ferrari-rode looprad.
 
Echt wel, alleen gezien de leefspanne van die beestjes hebben ze die na ongeveer na 2 jaar terwijl jij hem pas na 40 jaar verwacht. Dit is een veel gemaakte fout.

Ook een midlife crisis is voor de mannnetjes cavia niet onbekend en zo ruilt hij op 2 jarige leeftijd z'n 1.5 jarige partner zonder blikken of blozen in voor een 3/4 jarig nieuw blond exemplaar en toert hij met haar rond in z'n gloednieuwe Ferrari-rode looprad.

:dubbel::dubbel::dubbel:

:halleluja
 
Back
Top