Universal Audio Luna beschikbaar

EEBD7F9F-1015-4CA4-B836-6B2A9FA2845F.png - Click image for larger version  Name:	EEBD7F9F-1015-4CA4-B836-6B2A9FA2845F.png Views:	0 Size:	400,0 KB ID:	3749150
The First Recording Platform with Deep Apollo Integration


LUNA gives Apollo owners the fastest recording environment for music production, editing, and mixing. In addition to its seamless hardware‑software integration with Thunderbolt‑equipped* Apollo and Arrow interfaces, LUNA Recording System allows capturing audio through DSP‑powered UAD plug‑ins with no discernible latency, as well as offering new Accelerated Realtime Monitoring[SUP]TM[/SUP] — which provides analog‑style tracking and overdubbing workflows using Apollo’s onboard DSP acceleration.

Aldus Universal Audio zelf. Lees feedback van gebruikers op https://uadforum.com/luna-recording-system/.

Niet zeker of het toeval is, maar leuk dat Luna (Latijn voor maan) gelanceerd is tijdens de supermaan dit jaar: De maan stond vannacht om exact 4.35 uur op slechts 363.595 kilometer van de aarde, het dichtstbij dit jaar en dat maakt het een supermaan. https://astronomynow.com/2020/04/07/dont-miss-the-largest-supermoon-of-2020-on-8-april/

Luna is gratis te downloaden voor Universal Audio gebruikers (maar die hebben de mailing allang gehad) en werkt vooralsnog alleen op Mac.
 
Subatomic Hoop dat er een dag komt dat men zegt, moge de beste winnen.. laten we Windows en Mac, in de kern vwb programmatuur zodanig gelijktrekken dat het voor Applicatie ontwikkelaar een non-issue wordt..

​​​Dat Windows of Mac slechts een platformsausje is, visueel. Bedoel, alles is al zo gevirtualiseerd, vraag me af of dit nog werkelijk een gezonde concurrentie is.. of een zinloos en hinderlijk bokkengevecht zonder uitkomst, ver achter lopend op de muziek :)

In het begin was de concurrentie vast prima, maar nu, zegt mijn gevoel, is die ongezond.. we moeten verder en zij houden mijns inzien, de boel op.
 
Sander02 dat lijkt me een vreselijk idee. Competitie zorgt juist voor vernieuwing, en de situatie die jij als utopie beschrijft leidt tot software die vooral door compromissen tot stand is gekomen (convenience over performance). Bovendien zijn Mac OS en Windows in de kern zo fundamenteel anders dat je dit niet moet willen :beard:
 
Hoe de strijd ook uitvalt, mijn apollo 8 draait gewoon op windows, dus ik welke wereld leeft UA om mij niet Luna voor windows te bieden ... :)
 
Back
Top