Binnenkort: Cubase 5?

Mja...Vooralsnog lijkt het me niet zo interessant om de studio versie te halen en de de 'full' version is gewoon te duur voor mij. Ik ben wel student, maar wel een rechtenstudent dus lijkt me niet dat ik in aanmerking kom voor de edu-versie? :D Sowieso: Cubase 5 Edu - € 299,- / $ 299 ...........Het wordt bijna interessant om naar de VS te vliegen en 'em daar te halen =\

Ik heb dat eens nagevraagd bij Thomann: een officieel bewijs van inschrijving van je opleidingsinstituut is genoeg. Welke studie je doet, maakt niet uit.
 
Ik heb dat eens nagevraagd bij Thomann: een officieel bewijs van inschrijving van je opleidingsinstituut is genoeg. Welke studie je doet, maakt niet uit.

Hmm zeker weten? Dan haal ik 'em bij Thomann want volgens feedback komen alleen studies m.b.t. sounddesign in aanmerking.
 
Net gelezen op de site van Steinberg. prijs voor de mensen in Europa 599,- voor de gelukkige mensen die in Amerika wonen 350,- euro......... scheelt weer 250 euro??? Hoe ze dit toch ook elke keer weer door europese gebruikers hun strot weten te drukken is mij echt een groot raadsel!
 
Net gelezen op de site van Steinberg. prijs voor de mensen in Europa 599,- voor de gelukkige mensen die in Amerika wonen 350,- euro......... scheelt weer 250 euro??? Hoe ze dit toch ook elke keer weer door europese gebruikers hun strot weten te drukken is mij echt een groot raadsel!

tja. wel 500 dollar. Echt te bizar voor woorden als je er vanuit gaat dat steinberg nota bene een duits (europees) bedrijf is. Het grote voordeel in de VS is wel dat je gelijk een heel land kan marketen. Voor Europa moet je dit in elk land weer apart doen, maar dan nog.
 
Whoo!, Cubase 5 update (van SX3) is betaald en hopelijk snel in huis*D
 
Hmm zeker weten? Dan haal ik 'em bij Thomann want volgens feedback komen alleen studies m.b.t. sounddesign in aanmerking.


Onzin je kan dat gewoon ook in Nederland bestellen stuur me maar ff een pbtje
 
Als ik een opleiding bij de loi volg, kom ik dan ook in aanmerking voor een educatie versie?
 
Back
Top