Aanpassingen chatbox

Okee, er zijn een hoop suggesties doorgevoerd en bugs verwijderd. Wat er nog op de to-do list staat:


  • Links moeten in een nieuw venster openen
  • "Wie is online" meter moet wat nauwkeuriger
  • Layout iets overzichtelijker (Archief pagina beter in beeld, meer ruimte voor tekst)

Wordt vervolgd en bedankt voor het meedenken!
 
Okee, er zijn een hoop suggesties doorgevoerd en bugs verwijderd. Wat er nog op de to-do list staat:


  • Links moeten in een nieuw venster openen
  • "Wie is online" meter moet wat nauwkeuriger
  • Layout iets overzichtelijker (Archief pagina beter in beeld, meer ruimte voor tekst)

Wordt vervolgd en bedankt voor het meedenken!

:okdan:
 
Jup, ziet er erg mooi uit... complimenten Copini!

Enige wellicht klein zeikpuntje....

Ik vind de chat wel een beetje druk nu... vooral met die avatars.
In het speciaal als mensen ook nog eens bewegende avatars hebben.

Persoonlijk verkies ik een plain text met minimale eyecandy. (zoals het was oid)
Beetje stom misschien maar dat is namelijk -zeker als je wel eens op het werk chat- wel zo discreet :)
 
ZOu het mogelijk zijn de nieuwe thread box optioneel te maken?

Ook sluit ik me bij Gee aan dat het best ok zou zijn als je bijvoorbeeld het weergeven van avatars zelfs kunt configureren. Vooral die van mij is behoorlijk storend in het chatscherm. :D

Verder toppie......ook de ignore werkt weer als een trein. :P
 
@acid...dan neem je toch een ander avatarretje ? :eureka:
En onder de browser zit toch "bewegende beelden uitschakelen " ?
Of heeft safari dat nog steeds niet ? [opera wel]
 
Sommige leden irriteren zich aan die "nieuwe tread box" aan de rechterkant.
Ik heb er niet zo'n last van met mijn zeer grote 31" tft scherm. :duivels:
En vind dit wel makkelijk.
Maar mischien als optie ?.... of met een rond minnetje in de hoek? ..resizen ?
 
fraaie update !

is het misschien mogelijk dat bij het klikken op een link aan de rechterkant dat deze opent in een nieuwe tab / venster ?
 
van mij mag die threads aan de rechterkant wel weg, als ik post wil lezen open ik wel een ander scherm en ga naar ' nieuwe berichten'..Dit verneuqed een beetje de layout om het scherm lekker klein naast Logic te zetten hehe :)
 
het ziet er wel leuk uit maar soms moet ik m'n pagina enkele keren refreshen voor de chat er écht op komt.

Soms blijft de pagina hangen op 'de chat wordt geladen' of zo iets :(

ja +1 hiero
 
ZOu het mogelijk zijn de nieuwe thread box optioneel te maken?

We hebben een paar opties voor de 'nieuwe threads' notificaties:
  • De box groter of kleiner maken
  • De notificaties tussen de normale chatregels plaatsen (desnoods met een ander kleurtje o.i.d.)
  • De notificaties helemaal verwijderen
Ook sluit ik me bij Gee aan dat het best ok zou zijn als je bijvoorbeeld het weergeven van avatars zelfs kunt configureren. Vooral die van mij is behoorlijk storend in het chatscherm.

Voor wat betreft de avatars voor elke chatregel: die kunnen alleen globaal aan of uit. Indien we met zijn allen besluiten dat het ook duidelijk genoeg zichtbaar is wie er praat op basis van tekstkleur, kan het laten zien van de avatars ook uit.
 
In welke browser? FireFox? Internet Explorer? 6, 7, 8?

Hier in FireFox nul problemen in ieder geval.
 
Back
Top